Nog snart dax att be min mamma o byta blöja då den börja o ble full
Blöjan1:
Nog snart dax att be min mamma o byta blöja då den börja o ble full
Tur du har som har någon som gör det!
Har precis sat på mig en blöja å får se om jag kissar i den inan jag somnar eller vaknar upp med en våt blöja
mmmmm:
Har precis sat på mig en blöja å får se om jag kissar i den inan jag somnar eller vaknar upp med en våt blöja
Hur gick de för dig
Blöjan1:
Hur gick de för dig
Det jig bra jag jag kissar i blöjan på morgonen när jag vakna sov med den på hela natten å jag sov så himla skönt med blöja på mig
mmmmm:
Det jig bra jag jag kissar i blöjan på morgonen när jag vakna sov med den på hela natten å jag sov så himla skönt med blöja på mig
De låter ju bra de så de ska vara ligger nu också me blöja på mig
Blöjan1:
De låter ju bra de så de ska vara ligger nu också me blöja på mig
Såg inte för än nu att ja tog sista blöjan så får nog ha min fodrade jobbejacka som blöja inatt tur att de går o tvätta
Har satt på mig en blöja nu å det är så himla skönt å ha det på sig bara å vänta å se vad som händer om jag kissar eller bajsar eller göra Boda sakerna i den
Fortfarande övertygad om att "alla" i den här tråden är samma person. Ja förutom jag då 
Jag är mig själv i alla fall.
Tickstart:
Fortfarande övertygad om att "alla" i den här tråden är samma person. Ja förutom jag då
Tror gör man i kyrkan...
Nu sitter jag med en blöja på mig i gen å det är så skönt
nu har jag köpp såna blöjor jag har som profilbild å har på mig en som jag har kissat i lite å ska ha på mig den ett tag till för det är sköt men sen när jag ska sova ska jag byta till en tor blöja