Tillockerpris2:
Vilka var bäst? Sleeptight 10 elr Drynites? Vet inte drynites vet man ju va back å farm är det ser man inte på libors sleeptight 10 man dom är sköna
Ligger med en blöja på mig nu å ser film
Alltså baksidan är där det finns ett tryck stämplat på i bläck med en massa konstiga siffror/koder
Tillockerpris2:
Alltså baksidan är där det finns ett tryck stämplat på i bläck med en massa konstiga siffror/koder Nu såg jag att det ståg back på dom
Nopp men på wish kan man köpa vuxen blöjor
Tillockerpris2:
Nice men har du några andra att tipsa om som man kan köpa i mataffär?
Gamlingar på äldreboende får ju blöjor, hör med dom vart man får tag på dom. Men maxi kanske har det
mmmmm:
Nopp men på wish kan man köpa vuxen blöjor
Köpte jävligt mycket online ända tills dagen kom då det föremålen var för stora att hämta ut postlådan så man fick glatt be morsan att följa med o visa lägg vi postulämningen o självklart tittade hon vad jag hade köpt (inget konstig sak som ja köpte) men vill ej att de ska hända då man köper blöjor
Marsbrud:
Gamlingar på äldreboende får ju blöjor, hör med dom vart man får tag på dom. Men maxi kanske har det
Pinsamt.....
Hej jag har följt denna tråd i snart ett år men har inte gjort ett konto. Jag undrar ifall någon vet Ungefär hur diskret förpackning man får när man bäställer drynites test prov?
Scribble:
Hej jag har följt denna tråd i snart ett år men har inte gjort ett konto. Jag undrar ifall någon vet Ungefär hur diskret förpackning man får när man bäställer drynites test prov?
1 år lmao...
Asså bor du hos dina föräldrar ska du ge fan i att baa beställa hem ett "testprov" iom att du kan gå till typ Maxi o köpa dem för 87 kr. Annars kör på skulle ej tro att det stod blöjor med fet text möjligtvis om du har otur "Drynites" men vem fan vet va de e som ej e Dl...
Men om du måste köpa online så passa på att köpa något bra ex tena Maxi
Det är bara en blöja du får i ett strot kuvar sen en lapp med en summa pengar på så du kan köpa dom i affären
* Gäsp *
Nu har jag köpt nya blöjor å siter på bussen hem å ha på mig en redan gig In på en toalett å tog på mig en
Är på väg in till stan för å köpa dricka å sånt å har en nu blöja på mig med så skönt