"Hoppsan! Tråden hittas inte"
ta bort länken genast.
Åh, fobin är här.
Jag "hatar" när folk länkar och donar saker som inte har en stor betydelse.
Om du vill diskutera om blöjor, samla ihop några än att göra ett forum om ett sådant "oviktigt" ämne som blöjor. Blöjor kan man ju snacka om dem på familjeliv.se, om det är ens ett forumsaktivitet där.
Ligger me en våt o skön blöja på mig nu
Mm sköna ner kisaat blöja
mmmmm:
Är på väg in till stan för å köpa dricka å sånt å har en nu blöja på mig med så skönt
Ja, det är skönt, och bara låta det komma i blöjan när du måste.
Daniel Fransson:
Tips på bra blöja ?
Jag recomandrar Attends, min favorit är attends M10 och en libero up&go som innlägg, det er jattemysigt.
Men man måste bara prova sig frem, vad man tycker om sjalv.
Hej något tips på blöjor är ca 170cm lång 13år och väger 45kg?
du kan köpa pampers nr 7 en tejpblöja , den kan du ha
Var köper man de och hur undviker man att föräldrarna ser det?
på en vanlig mataffär
Det finns att beställa gratis varuprov på blöjor från attens, tena och andra och det kommer i paket där det inte går att se vad det är.
Vuxenblöja är tunn och diskret o känns inte så sexigt men om man lägger in mer tex viker handukar, sängskydd el barnblöjor så att det blir riktigt tjockt och sen drar på sig tajta badbyxor som man kan knyta fast så pressas blöjan hårt mot kroppen o ger mycket härligare känsla.
Hej alla blöjälskare hur gör ni nu på sommaren har ni tjocka blöjor på er me tanke på hur varm man bler runt snoppen eller köper ni tunna blöjor nu på sommaren??
vad gör ni med blöjorna ni köper om ja får fråga?
vincebruh:
vad gör ni med blöjorna ni köper om ja får fråga?
har på sig, skiter ned sig, pissar i blöjan, vad annars ska dom ha det till för? dom har inte lärt sig att stänga bajs hålet och kuken/fittan