undrar om det finns andra här som måste ha blöja på natten eller blöja bara för att man gillar det .
libero nr 7:
undrar om det finns andra här som måste ha blöja på natten eller blöja bara för att man gillar det .
Hej har blöja på mig på natten då ja kissar oftast på mig om nätterna
tänk att samma grabb sitter och skriver med sig själv med olika konton om blöjor
underbart
libero nr 7:
Ja har blöja på mig på natten då ja läcker
Vaknade av att blöjan va full i morse igen
Varit borta en tag nu. varit utom lans. kom hem för några veckor sen. om någon som vill skriva så är det ok att PMa mig. ha det.
vad händer värkars som denna tråden är död .-.
blöjornass:
Varit borta en tag nu. varit utom lans. kom hem för några veckor sen. om någon som vill skriva så är det ok att PMa mig. ha det.
blöjornass:
Hur mkt kissar du i din blöja innan du bytar den
Skriv till mig på Discord om Ni vill
Dino Rawr#8621
Vad gör alla ikv
Är den här tråden ett practical joke, eller? Så vitt jag förstått av domännamnet är det ett UNGDOMSFORUM och de allra flesta har väl slutat med blöjor innan man börjar första klass grundskolan.
Area 51 Conspiracy:
Är den här tråden ett practical joke, eller? Så vitt jag förstått av domännamnet är det ett UNGDOMSFORUM och de allra flesta har väl slutat med blöjor innan man börjar första klass grundskolan.
Nej, givetvis är tonårsgravida målgruppen.
Ngn som har blöja på sig ikv