Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

undrar om det finns andra här som måste ha blöja på natten eller blöja bara för att man gillar det .

SvaraCitera

libero nr 7:
undrar om det finns andra här som måste ha blöja på natten eller blöja bara för att man gillar det .

Hej har blöja på mig på natten då ja kissar oftast på mig om nätterna 

SvaraCitera

tänk att samma grabb sitter och skriver med sig själv med olika konton om blöjor

underbart

SvaraCitera

libero nr 7:

Ja har blöja på mig på natten då ja läcker

SvaraCitera

Vaknade av att blöjan va full i morse igen

SvaraCitera

Varit borta en tag nu. varit utom lans. kom hem för några veckor sen. om någon som vill skriva så är det ok att PMa mig. ha det.

SvaraCitera

vad händer värkars som denna tråden är död .-.

SvaraCitera

blöjornass:
Varit borta en tag nu. varit utom lans. kom hem för några veckor sen. om någon som vill skriva så är det ok att PMa mig. ha det.

SvaraCitera

blöjornass:

Hur mkt kissar du i din blöja innan du bytar den

SvaraCitera

Skriv till mig på Discord om Ni vill 
Dino Rawr#8621

SvaraCitera

williamblöjssson:
Skriv till mig på Discord om Ni vill 
Dino Rawr#8621 anv du blöjor

SvaraCitera

Vad gör alla ikv

SvaraCitera

Är den här tråden ett practical joke, eller? Så vitt jag förstått av domännamnet är det ett UNGDOMSFORUM och de allra flesta har väl slutat med blöjor innan man börjar första klass grundskolan. Skeptisk

SvaraCitera

Area 51 Conspiracy:
Är den här tråden ett practical joke, eller? Så vitt jag förstått av domännamnet är det ett UNGDOMSFORUM och de allra flesta har väl slutat med blöjor innan man börjar första klass grundskolan. Skeptisk

Nej, givetvis är tonårsgravida målgruppen. 

SvaraCitera

Ngn som har blöja på sig ikv

SvaraCitera