Notifications
Clear all

Blöjor del två

Dindoonuffin:

Nej, givetvis är tonårsgravida målgruppen. 

Jag känner ett par tonårstjejer som är på smällen men de skulle aldrig få för sig att sätta på sig en blöja. En blöja förslår väl inte långt när vattnet går.

Blöjan1:
Ngn som har blöja på sig ikv

Om du står för blöjan så står jag för nappen. Eller du kanske föredrar att suga på bröstvårta dvs amma?  Mycket glad

ReplyQuote

Area 51 Conspiracy:

Jag känner ett par tonårstjejer som är på smällen men de skulle aldrig få för sig att sätta på sig en blöja. En blöja förslår väl inte långt när vattnet går.

Om du står för blöjan så står jag för nappen. Eller du kanske föredrar att suga på bröstvårta dvs amma?  Mycket glad

De bara måste öva tills de får barn! Annars kommer gammalmormor och lär de hur man kokar blöjor! 

ReplyQuote

9A39DC49-ECD0-4084-A014-8F1AEC2A603C.jpe

ReplyQuote

Blöjan1:
9A39DC49-ECD0-4084-A014-8F1AEC2A603C.jpe

Ny o skön blöja

ReplyQuote

Detta forumet e dött

ReplyQuote

Älskar dom där bilderna

ReplyQuote

Det är en bluffblöja. Så stor är den inte. 

ReplyQuote

Dindoonuffin:
Det är en bluffblöja. Så stor är den inte. 

De e denna  https://www.tenabutiken.se/man/inkontinensbyxskydd/tena-pants-normal-proskin/

ReplyQuote

Blöj älskare1:
Älskar dom där bilderna

Kan tänka mig de

ReplyQuote

ReplyQuote

Dindoonuffin:

Det var inte blöjan jag syftade på. 

Ok va syftade du på då

ReplyQuote

Blöjan1:

Ok va syftade du på då

Det småpojkar har mellan benen. Eller en bluffhjärna. Du får välja. Apropå ingenting har det förutsägbara hänt. Tjuvar stjäl laddkablar från Tesla 3. Och lägger ut de på försäljning för 1500 spänn. Nypris 3000. 

ReplyQuote

Dindoonuffin:

Det småpojkar har mellan benen. Eller en bluffhjärna. Du får välja. Apropå ingenting har det förutsägbara hänt. Tjuvar stjäl laddkablar från Tesla 3. Och lägger ut de på försäljning för 1500 spänn. Nypris 3000. 

Jasså va har du för blöjor då

ReplyQuote

Blöjan1:

Jasså va har du för blöjor då

Inga alls. 

ReplyQuote
L Y S

Blöjan1: Jasså va har du för blöjor då

Strunta i trollet, han jävlas bara.

ReplyQuote