Hejsan,
Går det att göra så att det spelas upp musik automatiskt när någon går in på ens blogg och isåfall hur?
Har blivit trött på att utveckla mina trådar till 12000 tecken när det egentligen är allt jag vill veta.
Tack,
Xerth
Tråden flyttad från Forum PLUS/Dator- och TV-spel
Det går, men du bör inte göra det då det inte finns någonting i hela världen som är mer irriterande än musik som börjar spelas automatiskt när man går in på en sida.
Åtta:
Det går, men du bör inte göra det då det inte finns någonting i hela världen som är mer irriterande än musik som börjar spelas automatiskt när man går in på en sida.
Word men det finns också så att man kan lägga in en lista i "side" där läsaren kan välja själv. Det kan vara rätt skoj.
Ang sektionen, förlåt, måste tryckt fel.
Vad jag vill göra ÄR just att irritera dem, bara ha det i några dagar, fast man ska kunna stänga av dem. Kan någon säga hur?
Xerth:
Kan någon säga hur?
Javascript eller flash, om du vill att det ska fungera för så många som möjligt.
Finns det någon färdig kod för det och isåfall vad gör jag med den?
Ha det inte!
Xerth:
Finns det någon färdig kod för det och isåfall vad gör jag med den?
Om du har kontroll över koden på din blogg så lär det ju finnas en jQuery-plugin för att skapa en musikspelare. JavaScript är bättre än Flash ...
*30 sek på Google senare*
Tadaa!
Tackar 🙂
süpplü:
omnomnomnom chips o läsk o ngt mer
mmmmm gott va gott vill ha ska äta imorrn
Hjärtlös:
mmmmm gott va gott vill ha ska äta imorrn
vilka chips och vilken läsk?
süpplü:
vilka chips och vilken läsk?
det är en överraskning som jag litar på att det är bra