Notifications
Clear all

blogg namn!

moa_j:

Okej tack för alla hjälp alla nudå 😛 men jag har kommit på ett bloggnamn så jag behöver inga mer förslag men tack endå [smile]

Efter vad jag sett utav dina grammatiska kunskaper i det svenska språket, samt det faktum att du är 14 år och ska skriva om "vad [du] gör om dagarna och så mina kompisar" så avråder jag dig från att skaffa en blogg.

Alla dessa idioter med för stor jagbild som skriver saker som ingen annan än de själva vill veta förpestar Internet med sitt skit. Det är bara narcissister som slänger ut sitt "liv" på "bloggar" och tror att hela världen ska vara intresserade av vad just de åt till lunch.

ReplyQuote
Topic starter

Okej nu är det så här att det var igentligen inte jag som ville börja blogga! men mina kompisar o min pappa ville att jag skulle börja blogga för min pappa bor väldigt långt bort från oss, och han ville veta vad jag gör om dagarna och hur jag mår! Sen skriver jag ner kanske någon dikt ibland eller bara lägger ut bilder, det är största delen varför just jag bloggar!. Och mina kompisar tycker det är kul att läsa vad man gör om dagarna och vad jag har shoopat och så!, det är ju absolut inget ni behöver läsa så vad stör ni er på`?[tard]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote