Hej! Jag har en blogg (wickipedia.blogg.se) men vill gärna starta en ny, och seriösare blogg. Jag heter Wictoria men vet inte vad jag ska heta. Behöver verkligen hjälp med det!
Jag gillar att rita döda judar.blogg.se?
OEKRKKRKAKA
McLuver:
Jag gillar att rita döda judar.blogg.se?
haha njaae;)
bloggnamn är såå svårt att komma på
men ta typ någon mening i en låttext eller nåt
Eller så kan man ju döpa sin blogg till någonting som faktiskt har med innehållet att göra. Så om man t.ex. skriver om muffins så kan man ju namnge sin blogg "godamuffins.se", om man skriver om skogshuggning så kan man döpa den till "avverkning.se", eller om man skriver om folkrace så kan den få heta "fyllaochrasism.se".
Bara en tanke.
INTERNET-SRS-BSNS.com
Åtta:
Bara en tanke.
Du verkar ha missförstått Web 2.0. Där handlar det om att avsändaren ska få uppmärksamhet, inte att man ska förmedla något slags innehåll.
Gentlemen:
Du verkar ha missförstått Web 2.0. Där handlar det om att avsändaren ska få uppmärksamhet, inte att man ska förmedla något slags innehåll.
Jahaa! Men dåså. Då föreslår jag istället att hon raggar upp en argentinare som får köpa www.tutt.ar åt henne.
ditt nuvarande är bra
Tema?
Tyckte det nuvarande namnet var nåt sånär fyndigt, faktiskt. Behåll det.
indirekt reklam?
Åtta:
Bara en tanke.
Gentlemen:
okej? vad får dig att skriva det?
Åtta syftade mer på första anslaget