Aviseringar
Rensa alla

Blyga tjejer -.-

detberorpå:

du får ett halvt rätt

tycker jag var värd 2[sad]

SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Tror inte alla är en såndär bitcchig blattebrud som du menar...
Men det är roligare att ha en tjej som ochså tar initiativet..
Hursom helst hoppas blygsamheten går bort senare ..Asså i mean:en tjej mst vara öppen eller hur?inte ska hon stå som en stock och nicka när du säger ngt...

självklart e inte ala det, och ja, blygsamheten, det e väl bra om den går bort senare, självklart ska hon inte va en stock, men inte en storm heller, if you know what i mean [wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

ISOLE:

Om du nu vill att din ev. tjej ska vara lite mer 'frammåt' i sängen kan du ju be henne om det. Snacka, så blir det KANSKE bra

Det var inte det jag menade :/

SvaraCitera

men en del är blyga och andra inte, det lär ju inte bli bättre när de inser att du dessutom är irriterad på dem. vad hade detta med sex att göra? :s

SvaraCitera

Zwift:

Ja vi har en tjeje som är gjord av bly i klassen, hon väger flera ton.

det var nog de bästa jag hört iår.

SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

UNdrar om alla tjejer är så här??

jag är raka motsatsen till blyg

SvaraCitera

WeeSC:

Sedan uppfattas jag som blyg, då jag är tyst. Faktum är bara att jag väljer att prata när jag har något att säga och försöker inte hålla igång konversationer eller sällskap med massa meningslöst babbel som man ändå stör sig på.

Samma här [bigcheers]

SvaraCitera

Jag vågar knappt strippa[zzz]

SvaraCitera

bara du som inte vet hur du ska hantera de

SvaraCitera

HANTERA? Vad har det med saken o göra :/

SvaraCitera
Cayl
 Cayl

Hahaha det finns nog lite av båda delar. Jag tycker blyga tjejer är så söta. Vi har ett par såna i klassen. Själv kan jag nog inte klassa mig som blyg [crazy]

SvaraCitera

Jag är inte blyg egentligen. Jag har så stort komplex över mitt utseende så jag vill inte ha stor uppmärksamhet, men egentligen är jag väldigt social och högljudd. Trist liv faktiskt :/

SvaraCitera

jag är blyg, men mest eftersom jag inte pallar kallprata

är det ej med mina kompisar eller typ lärare and so on

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera