Notifications
Clear all

BLYGDLÄPPAR?

Topic starter

Webbitch:

Fatta då de onormala! [bigsmile] Fast ärligt talat tror jag att 10 cm är ganska jobbigt. Lär ju skava som fan i ett par tighta jeans.

Ja eller hur! man måste ju få gratis operation då pga medicinskt berättigat.

ReplyQuote
Topic starter

Webbitch:

2 cm till 10 cm

Men de står väl inte ut 10 cm, vet inte varifrån man börjar mäta så att säga? Men ja det låter väl jobbigt, men tror inte att jag skulle bry mig så fasligt.

ReplyQuote

isola:

Ja eller hur! man måste ju få gratis operation då pga medicinskt berättigat.

Jag tror man har rätt till sådant om de är ivägen, ja.

Dan_the_ironman:

en de står väl inte ut 10 cm, vet inte varifrån man börjar mäta så att säga? Men ja det låter väl jobbigt, men tror inte att jag skulle bry mig så fasligt.

De, står inte ut nej. Mätningen är om man spänner ut dem, dvs tar tag och drar utåt(försiktigt naturligtvis). I naturligt tillstånd är de skrynkliga. De följer dock naturens lagar precis som allt annat, och kan således hänga en bit.

ReplyQuote
Topic starter

Webbitch:

De följer dock naturens lagar precis som allt annat, och kan således hänga en bit.

tror inte du förstod riktigt hur jag menade men nvm

ReplyQuote
Topic starter

arpateko:

får lite fitta så spelar det ingen roll

[love][cool]

ReplyQuote

Dan_the_ironman:

tror inte du förstod riktigt hur jag menade men nvm

f'låt. [blush]

ReplyQuote
Topic starter

Liebestraum:

Är rädd att jag skadat mitt anseende med den här konversationen, bilden representerade ett sjunkande skepp, en symbol för misslyckande.

Fin självkänsla du har grabben[wink]

ReplyQuote
Topic starter

Webbitch:

f'låt.

Menade om man mätte från in eller utsidan så att säga men kom på att det måste vara utsidan.

ReplyQuote
New3ra

arpateko:

Är killar skitäklade av ''sora blyläpapr''? Eller skiter ni fullständigt i hur de ser ut eller är, bara ni får lite fitta så spelar det ingen roll? Och hur stora ska dom vara för att vara stora?

Sexigt? [cute][rolleyes]

ReplyQuote

Avregistrerad:
:bild?

................

ReplyQuote
Yaren

fittor är inte vackra, oavsett om de är håriga eller inte perfekta blygdläppar eller inte. 
Jobba på ditt självförtroende och om inte en kille vill ha sex med dig för att "dina blygdläppar är för stora", ja då är det han det är fel på du ska inte behöva må dåligt på grund av detta <3 

ReplyQuote