Anura:
PÅ flashback så sägs det att svarta är jätte fula.
Nu svarade du inte på min fråga.
timeisrunningout:
Om du tycker att jag är oattraktiv, är det för att jag är vit då, eller?
Seså. Svara nu.
typ tanten före mig i kassakön står och fumlar med sina pengar, är det för att hon vill att det ska ta extra lång tid tills jag ska få betala och gå hem och laga min mat? vill hon svälta mig? vill hon att jag ska dö?
isola:
Skulle kanske hjälpa. Föra att få honom att förstå hur sanslöst det är.
Slår vad om att han är ett Flashback-troll. Förstår inte vad han gör här om han nu tycker Flashback är så allsmäktigt och alla kan allt där, medan vi har fel om precis allt!
Tobbish:
Vi kanske borde införa en Anura-dag på UM, där alla ska konspirera och oroa sig för att vara hatade av allt och alla, och tro på allt negativt som sägs, och inget positivt såklart!
Men när man är på flashback möts man bara av hat pga vem man är. Därför jobbigt.
Anura:
Men när man är på flashback möts man bara av hat pga vem man är. Därför jobbigt.
Ändå litar du så mycket på dem? Folk är ju så överdrivna på Internet. Alla killar har en kukbuff t.ex. där de alltid har 5 cm (minst) längre än irl...
Det går ju inte att tro på allt som alla säger, utan åtminstone försöka tänka lite och inte ta åt sig...
Anura:
Flashback är ingen proportionerlig representation av samhället.
annoyed:
"Förträngning", eller bortträngning, betyder ungefär att förneka eller trycka undan obehagliga tankar/insikter/minnen. Det är nog inte vad du syftar på, och det är dessutom rätt hopplöst att försöka förtränga ett helt personlighetsdrag.
jo, det är ju det jag menar. det mesta går att få bort på det sättet. svårare än så behöver det inte vara. jag menar.. det är en rätt onödig sak att vara så blyg att en inte klarar av vardagliga situationer.
fungerar det inte finns professionell hjälp att få, men sa bara vad som har gått bra för mig.
timeisrunningout:
Seså. Svara nu.
Nej självklart inte. Vissa finner vita attraktiva, och vissa finner svarta attraktiva.
Skitty:
det mesta går att få bort på det sättet.
Anura:
Om du blir utanför är det ju knappast pga din hudfärg, det finns ju vita som också blir utanför eller hur?
snackar ni om blyghet på nätet lr vad?