Notifications
Clear all

BMI 16 och påkommen

Topic starter

Nomnomnam:

hm, det är svårt att förklara, men när jag känner mig mogen så ska jag försöka ;/

Jag har oxå jättesvårt att prata så jag fick panik när min polares pappa ställde tusen frågor...nu har han frågat ut henne en massa så idag fick jag smyga in hos dem för att slippa......
Jag vill inte prata jag vill inte ha hjälp just nu tror jag

ReplyQuote
Topic starter

Hur är det här med BMi eg, jag ligger på 16 men ser mig inte som mager. andra säger att jag är smalast i klassen men det är jag inte..
vad har ni andra o hur ser ni på er vikt, är ni nöjda?

ReplyQuote

Sofiasofia:

Har kollat att jag har ett BMI på 16 men jag är inte smalare än ngn annan smalis tycker jag.

Studera det jag fetmarkerat och tänk efter.... BMI 16 är inläggningsvikt, så nere är du och jag tycker att det är dags att inse det också.

ReplyQuote
Topic starter

Jag kan inget om det där med inläggning och förstår kanske inte heller men jag har kompisar som haft det bmit och inte blivit inlagda.
jag är int esjuk så heller, jag tycker jag är normal fastän jag är lite trött ibland

ReplyQuote

Sofiasofia:

Jag kan inget om det där med inläggning och förstår kanske inte heller men jag har kompisar som haft det bmit och inte blivit inlagda.
jag är int esjuk så heller, jag tycker jag är normal fastän jag är lite trött ibland

Tro inte att man går på det, du behöver hjälp.

ReplyQuote
Topic starter

fast jag vill inte ha ngn hjälp
är livrädd att min kompis pappa ska ringa hem till oss..då döör jag typ

ReplyQuote

Sådan var jag också. Jag har varit sjuk själv, men nu sitter jag stormlycklig.... Med lite popcorn bredvid mig. Tack vården

ReplyQuote
Topic starter

Skönt att du är lycklig..grattis Mårran!

Jag har panik över att min mage är svullen...den blir alltid det om jag äter...fick lov att äta middag idag så där ser man...el jag äter nästan alltid middag..
varför är det såhär?[cry]

ReplyQuote

e det inte så att när man inte äter på ett tag och sen äter svullnar mage jättemycket ??

ReplyQuote
Secrit

lakristrollet:

e det inte så att när man inte äter på ett tag och sen äter svullnar mage jättemycket ??

Ja, det kan bli så, många anledningar men bl.a. för att tarmsystem går trögare.

ReplyQuote
Topic starter

ja min mage ser ut som en ballong el en svullen ballong

ReplyQuote

min gör ofta det med....

ReplyQuote