Zapetta:
Hör jag fortfarande till randoms?
sorry to say! d går över
om man krigar
Artie:
nej, det förstås
du vet att det finns aborter va det är bara att skrapa ut skitn man inte vill ha
jo, men var ej i tillräckligt bra psykisk form just då för att klara av det tror jag, tack och lov behövde jag ej utsättas för varken barn eller abort...
Blivande_japan:
om man krigar
Jag är en ytterst van krigare
Blivande_japan:
jo, men var ej i tillräckligt bra psykisk form just då för att klara av det tror jag, tack och lov behövde jag ej utsättas för varken barn eller abort...
aa, tur!!
trodde innan jag läste på när jag själv misstänkte graviditet att abort var en enkel historia. det ska det tydligen inte va, blödningar flera veckor efteråt och grejer 🙁
Artie:
trodde innan jag läste på när jag själv misstänkte graviditet att abort var en enkel historia. det ska det tydligen inte va, blödningar flera veckor efteråt och grejer 🙁
trodde att det var lätt fysiskt också förr, var dock ej det fysiska som skrämde mig just då.
är glad över att jag aldrig behövt ställas inför ett sådant val, även om jag större delen av mitt liv tror mig varit kapabel att klara en abort psykiskt.
Blivande_japan:
är glad över att jag aldrig behövt ställas inför ett sådant val, även om jag större delen av mitt liv tror mig varit kapabel att klara en abort psykiskt.
aa
jag har alltid tagit abort som en struntgrej, när jag ställdes inför det kändes det även psykiskt tufft. något helt annat än jag föreställt mig!!
Artie:
jag har alltid tagit abort som en struntgrej, när jag ställdes inför det kändes det även psykiskt tufft. något helt annat än jag föreställt mig!!
mm är ju på sätt och vis en del av en själv som lika gärna skulle kunna växa upp till en hel människa :C
Blivande_japan:
mm är ju på sätt och vis en del av en själv som lika gärna skulle kunna växa upp till en hel människa :C
ja, tanken att cellklumpen kan bli en NY MÄNNISKA är så jävla läskig, och man väljer bort att låta den bli en ny människa och så undrar man hur det skulle va, om man lät bli, och få träffa den där blivande människan när den är en människa och ja
tur att jag också slapp gå igenom abort!
Artie:
ja, tanken att cellklumpen kan bli en NY MÄNNISKA är så jävla läskig, och man väljer bort att låta den bli en ny människa och så undrar man hur det skulle va, om man lät bli, och få träffa den där blivande människan när den är en människa och ja
tur att jag också slapp gå igenom abort!
mmmm!! vad bra att vi har tur+gör vårt bästa för att undvika situationen
fattar ej hur folk med flit kan försätta sig i situationer som med stor sannolikhet kommer leda till oönskade graviditeter+aborter
Dold text: alltså ha oskyddat sex och "hoppas på chans"
fast är kanske ej så många som är så dumma.. tack och lov
Blivande_japan:
fattar ej hur folk med flit kan försätta sig i situationer som med stor sannolikhet kommer leda till oönskade graviditeter+aborter
nä, fast antingen förstår de väl inte hur jobbig en abort kan vara, eller så är de inte lagda åt det hållet att de bryr sig nämnvärt om det. men grejen är att man inte kan veta innan man ställs inför det, jag var som sagt övertygad om att jag skulle se det som en pissgrej!
Artie:
nä, fast antingen förstår de väl inte hur jobbig en abort kan vara, eller så är de inte lagda åt det hållet att de bryr sig nämnvärt om det.
men i alla fall! sliter ju på kroppen också
Blivande_japan:
men i alla fall!
aa men folk e knäppa!
Artie:
aa men folk e knäppa!
sant
tror alla knäppa folk jobbar på csn också *bitter*
Blivande_japan:
tror alla knäppa folk jobbar på csn också *bitter*
har du csnkrångel?
csn är satran!!!!!