jag har varit "kompis" med en tjej i många år som är skitelak mot mig, när inte andra ser. och nu när jag ska börja i en ny klass ska det bli så skönt att äntligen bli fri från henne...men samtidigt läskigt men inte så läskigt, mest kul tror jag. hoppas inte dom andra är lika hemska. jag ser nog mest fram emot att plugga
jag har blivit mobbad och är väldigt hatad hemma också av en i min familj men jag måste bo kvar där för jag är bara 15
valde natur för jag tycker de verkar roligt...men funderade på att ta samhäll också men jag vill ha nåt plugg ämne iaf:) många säger det är svårt men jag tror inte det är så svårt
i högstadiet sa min lärare att jag var bra på många ämnen o så, kunde välja vad jag vill
Lycka till!!!
tack...allt går bra hittills med skolan men jag ve tinte med minaklasskompisar, en del verkar inte vilja vara med mig och då vill jag inte tvinga mig på dom..är rätt jobbigt
något jag gillar med den här klassen är att det är ingen som är direkt på och mobbar mig.
jag brukar inte bli mobbad men vissa gjort det, brukar mest få va ifred annars
tror jag är för elak, min kompis blir rätt sårad men mig vågar de inte säga något till?