Aviseringar
Rensa alla

Bristningar... 🙁

Ämnesstartare

Vet folk som gått ner kraftigt i vikt eller pendlat, bristningarna går inte bort för dom i alla fall.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bristningar på brösten, de e nog de fulaste ja sett 🙁
vill värkligen ha bort dom, hoppas de finns nån bra kräm som funkar 🙂
Min pojkvän bryr sej inte så de e i alla fall bra 🙂

SvaraCitera
LP_007

Okänd:

Vet någon hur man kan få dem att försvinna?

de försvinner inte av sig själva. man får ta bort dem. de finns "klininker" som tar bort sånt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jeez, bristningar. Orka bry sig! [cute]

SvaraCitera

Har bristningar på ryggen. Ser ut som piskrapp. Har vuxit för fort.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Okänd:

Jag har då haft bristningar ett bra tag nu, p g a att jag är överviktig. Jag undrar om det blir bra om man bantar? Kommer bristningarna att synas? Finns det något mot detta?

Jag har också det .Men inte för att jag är överviktig utan för att jag äter fel mat.
Börjar man äta bra mat så försviner dem [tard]

SvaraCitera
Zittam

Smörj in med oliv olja varje dag. Kan funka.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja har också bristningar T___T över precis hela jävla kroppen ja har växt för fort och har inte hållit formen...
jag har växt 15 cm sen förra hösten ja vet det låter otroligt men sant..
jag har fått lida av värk i fötterna lederna ryggen nacken och inte nog med det alla jävla bristningar ja har precis överallt i arväcken på magen det serut som om någon hällt syra över mej T__T
laser är bara dyrt och hjälper inte
det är bara att låta dom vara tills dom bleknar och kryper ihop
det komemr bara synsas småå streck sen
typp totalt har 4 av mina värsta börjat blekna...
men det är inte kul på stranden i solen och när man e brun då lyser dom starkt :/

men men life is hard...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har det, endast för att mina bröst växt så jääävla snabbt o mina höfter blivit breda på kort tid. Vet inte hur du kan få bort dem, man kan typ göra behandlingar eller sånt .. sen finns det typ oljor som kan förebygga också , om man pendlar mycket i vikt eller sånt

SvaraCitera

De tre vanligaste anledningarna till att man får bristningar är:
1. Kraftig viktuppgång
2. Kraftig viktnedgång
3. Hormonförändringar

Det behöver alltså absolut inte bero på att man är överviktig om man har birstningar, dom allra flesta har det, mer eller mindre.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

Jag har då haft bristningar ett bra tag nu, p g a att jag är överviktig. Jag undrar om det blir bra om man bantar? Kommer bristningarna att synas? Finns det något mot detta

jag hade också bristningar lite överallt.. men det går typ att sola bort dem märkte jag.. sen blev dem mindre synliga när jag gick ner i vikt.. och nu när jag e på smällen så kom det upp en massa igen.. not nice

SvaraCitera

jag har bristningar på brösten och det är inte kul! :O :'( är det någon som har provat nån kräm och att det faktiskt har funkat? inte bara hört att det går? [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera