Storchen84:
Visst var han kulig?? Erkänn att du likt några andra umare saknar honom
Han var sprallig har jag för mig, entusiastisk, men jag känner ingen saknad. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Hjärtlös:
entusiastisk
Haha, vet inte riktigt om det är rätt ord![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Hjärtlös:
men jag känner ingen saknad
Du kanske hör till skaran vars skam över personen förtrycker saknaden ner i det undermedvetna![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Storchen84:
Du kanske hör till skaran vars skam över personen förtrycker saknaden ner i det undermedvetna
Nä. Fick inget speciellt intryck av honom helt enkelt.
Någon som jag däremot saknar här på forumet som precis stuckit åter igen är: Retstickan.
Hjärtlös:
Någon som jag däremot saknar här på forumet som precis stuckit åter igen är
Hjärtlös:
som precis stuckit åter igen
Han kommer tillbaka om han inte gjort det redan. Vissa har en tendens att avregga o regga igen, wbc är ännu ett sånt exempel. Varför vet jag inte. Eller jo det gör jag, fast anledningarna varierar ju. Men jag är inte särskilt intresserad, jag vet bara att vissa avreggar o efter mycket kort tid reggar igen, andra avreggar för att förbli avreggade, antingen permanent eller i alla fall väldigt lång tid.
Storchen84:
Han kommer tillbaka om han inte gjort det redan. Vissa har en tendens att avregga o regga igen, wbc är ännu ett sånt exempel. Varför vet jag inte. Eller jo det gör jag, fast anledningarna varierar ju. Men jag är inte särskilt intresserad, jag vet bara att vissa avreggar o efter mycket kort tid reggar igen, andra avreggar för att förbli avreggade, antingen permanent eller i alla fall väldigt lång tid.
Det kanske han gör, men vet att han varit borta länge innan han kom hit nu senast. Han är ett fint tillskott på um. Ja, anledningarna är väl att annat tar upp fritiden och t.ex plugg tar upp en hel del. Får se om han kommer tillbaka eller ej..
Hjärtlös:
Ja, anledningarna är väl att annat tar upp fritiden och t.ex plugg tar upp en hel del
Menar att olika personer omreggar av olika anledningar. Vissa kanske bara vill trolla lite, andra kanske bara vill byta namn, medans andra kanske prioriterar om - tillfälligt. Eller kanske har lättare att hålla sig borta om dom inte får någon uppmärksamhet, vilket i sin tur beror på att ingen vet vem dom är.
Personligen tycker jag att det alltid är lika bra när man kan prioritera bort datorn o låta annat gå före, oavsett om det innebär prioritera bort spelande eller umande. För att tänker man efter lite, så inser man hur svårt det kan vara att göra - egentligen.
Storchen84:
Personligen tycker jag att det alltid är lika bra när man kan prioritera bort datorn o låta annat gå före, oavsett om det innebär prioritera bort spelande eller umande. För att tänker man efter lite, så inser man hur svårt det kan vara att göra - egentligen.
Jag tycker också att det är bra. När man har klarat av det en längre tid så känner man en stolthet.
Hjärtlös:
När man har klarat av det en längre tid så känner man en stolthet
Har man klarat av det en längre tid har man också helt tappat lusten. Jag talar av erfarenhet. Fast nu har jag visserliggen av någon anledning lättare att tappa lusten också vad gäller datorspel...
Storchen84:
Har man klarat av det en längre tid har man också helt tappat lusten. Jag talar av erfarenhet. Fast nu har jag visserliggen av någon anledning lättare att tappa lusten också vad gäller datorspel...
Jo, jag vet. Har varit med om det själv också. UM är dock väldigt svårt att lämna. Men var avreggad ett tag i alla fall innan jag reggade mig på nytt igen.
Datorspel, ja.. jag orkar nästan aldrig spela någonting. Kan till och med tappa lusten efter 1 minut. Även om jag sett fram emot att spela.
Hjärtlös:
UM är dock väldigt svårt att lämna
Det tycker inte jag, jag tycker faktiskt raka motsatsen. Jag har aldrig känt ett behov att avregga för att UM är lite så att man kan komma o gå hur man vill. Ska man jämföra det med ett datorspel så är dom flesta, eller ja, i alla fall dom flesta online-varianterna så att man måste ju spela hela tiden, annars hamnar man efter. Tror det är det där "måste" som tar det roliga ur det för mig.
UM kan man komma o gå lite hur man vill. Vill man inte vara här på en vecka eller en månad så missar man inget, man hamnar inte efter.
Storchen84:
UM kan man komma o gå lite hur man vill. Vill man inte vara här på en vecka eller en månad så missar man inget, man hamnar inte efter.
Jag tycker det. Kanske är ren och skär inbillning.. men känslan. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Hjärtlös:
Jag tycker det. Kanske är ren och skär inbillning.. men känslan.
Alla är vi olika som tur är. Där har du en anledning till att vissa avreggar o reggar igen, kanske känner för mycket "måste" med forumet, sen tar det inte lång tid alls innan man saknar man det så är man tillbaka igen.
Storchen84:
Omygad snälla säg att du är det där klockrena trollet som oavsett vad under alla omständigheter alltid säger att usa är bäst på allt och på alla sätt o vis
![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
NY står för "ny" alltså, min första askan i elden blev bannad
Hjärtlös:
Nej, hen är inget troll. Det är en person som kan relatera till min dyrkan av Broder Daniel. Det här är en hyllningstråd till Broder Daniel. Här får man tycka om: Broder Daniel. Här får man inte: trolla.
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
BRODER DANIEL 4-EVAH!!! ![[love]](/img/smilies/love.gif)
NOOOOO TIIIIIME FOOOR UUUUUUUUUUUUS ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Zapzap:
BRODER DANIEL 4-EVAH!!!
Zapzap:
NOOOOO TIIIIIME FOOOR UUUUUUUUUUUUS
Askan i elden NY: