Ni som älskar Broder Daniel: Ni är fantastiska.
Du med!! BRODER DANIEL ÄR FANTASTISKA! Eller va
Zapzap:
Du med!! BRODER DANIEL ÄR FANTASTISKA! Eller va
TACK JA DOM ÄR OWJIASDJUHEYRGuqwioe
Ska se Henrik om mindre än en vecka också, som jag tänker på varje dag.
Kommer bli så himla fint, hoppas han sjunger någon ny låt från hans kommande solo-album som aldrig kommer.
Hjärtlös:
TACK JA DOM ÄR OWJIASDJUHEYRGuqwioeSka se Henrik om mindre än en vecka också, som jag tänker på varje dag.Kommer bli så himla fint, hoppas han sjunger någon ny låt från hans kommande solo-album som aldrig kommer.
Åååååh vilken lycka!! Vart ska du se honom??
Zapzap:
Åååååh vilken lycka!! Vart ska du se honom??
Är i Linköping, någon klubb som heter "Din Mamma" som äntligen har fått boka in honom (den 4 december)! Blev överlycklig när min vän länkade på facebook så jag var bara tvungen att beställa biljetter direkt när de släpptes.
Hjärtlös:
Är i Linköping, någon klubb som heter "Din Mamma" som äntligen har fått boka in honom (den 4 december)! Blev överlycklig när min vän länkade på facebook så jag var bara tvungen att beställa biljetter direkt när de släpptes.
Åh vad underbart! Skulle också vilja se honom någong gång, skulle vara magiskt
Zapzap:
Åh vad underbart! Skulle också vilja se honom någong gång, skulle vara magiskt
Jag tog den här chansen för jag tänkte.. tänk om han aldrig mer spelar
men det gör han nog! ja, det måste du göra.
Hjärtlös:
Jag tog den här chansen för jag tänkte.. tänk om han aldrig mer spelar
Det skulle vara hemskt tråkigt om så är fallet, men precis som du så hoppas jag att det kommer fler tillfällen!
Askan i elden NY:
NY står för "ny" alltså, min första askan i elden blev bannad
Men äh, tråk. Hade varit roligare om det var det jag sa
Igår hade jag mitt headset på mobilen. Så försökte jag snabbringa, det fungerade inte men efter en stund så började Broder Daniel spelas. Jag blev förvirrad men glad. Det var mycket bra. Gillar när Broder Daniel börjar spelas.
I somras satt jag på en spårvagn påväg till fest, då började Broder Daniel spelas. Vill bara sjunga med och skrika som Henrik, vill också stå på en scen och kasta mikrofoner i huvudet på publiken. Vill också vara så borta att jag ramlar och ligger på scenen, glömmer bort vart jag ska börja sjunga och hasar fram orden.
Tre dagar kvar nu.