malinn:
Runda, fasta, inte hängiga.. Ja svårt att förklara, men ungefär lika stora som små honungsmeloner, inte alls så stora.. fasta, inte hängiga, släta..
Tja du kan ju börja med att äta ordentligt.
Brösten innehåller ju 2/3 av fett och kvinnans kropp generellt ska bestå av 20-25% fett.
Sedan mår ju inte kroppen bra av ätstörningar över huvud taget.
Du behöver få i dig rätt näring, så en fin blandning av kött, grönsaker, nötter ect får din hy och allt att må prima
Lägg in lite papper i sportbehån.
Bl0cket:
Hur gamal är du?
14.. =/
enhimmelskdrog:
har inga bröst när jag ligger på rygg
det har inga.. ?
FreeWay89:
Tja du kan ju börja med att äta ordentligt.
Brösten innehåller ju 2/3 av fett och kvinnans kropp generellt ska bestå av 20-25% fett.
Ja, jag har börjat äta mera, men jag är rädd att allt ja proppar i mig ska hamna på andra ställen som lår, mage m.m.. hur vet man om de kommer till brösten?
Harpyja:
Lägg in lite papper i sportbehån.
vill ha äkta, inte fejkat..
Allas bröst ser olika ut. Bry dig om någonting viktigare istället.
malinn:
det har inga.. ?
Beror ju på storleken. Har man små bröst så är man totalplatt när man ligger på rygg, annars inte. Är du 12 eller???
malinn:
hur vet man om de kommer till brösten?
Vet vet man ju inte riktigt. Mycket har ju med gener att göra, så snarare de som bestämmer tyvärr.
Men det gäller väl att kombinera nyttig mat med träning helt enkelt.
malinn:
inte om man har mindre än A kupa :S har INGENTING typ.
De växer när du blir äldre. Sluta med detta trams nu.
malinn:
14.. =/
Du har mååånga år på dig
hatar tjejer som inte ser perfekta ut, tror inte det finns något osexigare
kebu12:
hatar tjejer som inte ser perfekta ut, tror inte det finns något osexigare
malinn:
det har inga.. ?
men jo
Bl0cket:
varför blir du arg för?
malinn:
Om de är ngn som nu förstår mig
Hmm eftersom du haft ätstörningar så är det ju uppenbarligen något kajko med din självuppfattning och ditt självförtroende. Kanske kan det bli så att du hela tiden söker efter perfektionen men aldrig kommer att finna den eftersom ditt psyke är som det är...
Jag föreslår att du, istället för att fokusera på hur dina bröst ser ut, jobbar med att övervinna ätstörningen och lär dig att acceptera din kropp.