Vilka bröst är härligast? Stora jävla lagerhyllor eller lite mindre bokhyllor? Själv föredrar jag saftiga arten.
Dom som sitter på någon jag gillar.
Fyller dom en hand runt fingerspetsarna är dom perfekta, större än så är det oftast inte snyggt alls 😛
Och formen på brösten är är faktiskt mer attraktivt än 'storleken'
håller med Aaron lite här.
Aaron:
Fyller dom en hand runt fingerspetsarna är dom perfekta, större än så är det oftast inte snyggt alls 😛
du gillar ju mina?
Aaron:
lol!!! sluta ljug, du e inte straight.
lol!!! sluta ljug, du e inte straight.
Jag ljuger inte , vem vill ha en tjej som har så stora som de påminner mkt om en bakdel ?
Aaron:
Jag ljuger inte , vem vill ha en tjej som har så stora som de påminner mkt om en bakdel ?
du gillar väl kill bröst ?
du gillar väl kill bröst ?
Nej , vad har du fått det ifrån ? :O Nej dom ända manboobs jag gilar sitter på mig själv ,lol
Aaron:
Nej , vad har du fått det ifrån ? :O Nej dom ända manboobs jag gilar sitter på mig själv ,lol
Aaron:
du och patrik är väl ett par?
du och patrik är väl ett par?
Vrf skulle vi va det ...? :O Jag gillar inte ens han .Vad snällt att folk prata skit bakom en så jävla omoget och de bevisar ju vilken låg nivå av intelligens som en del folk besitter här xD
inga alls e bäst
Aaron:
Vrf skulle vi va det ...? :O Jag gillar inte ens han .Vad snällt att folk prata skit bakom en så jävla omoget och de bevisar ju vilken låg nivå av intelligens som en del folk besitter här xD
det var amsi som sa det till mig.