Naturligt är bra
Men det är ju ditt val...
PetraPott:
Vad tycker ni om bröstförstoring?
Fult och onödigt.
För övrigt kommer dina bröst antagligen växa innan du har fyllt 20 och även om de inte har det, så kommer du inte att få göra en förstoring utan dina föräldrars tillstånd.
PetraPott:
Nu har jag knappt fylld B-kupa. Jag vill ha C-kupa,
Mina växte mellan 2:an och 3:an på gymnasiet. Från B-kupa till C-kupa. Vänta i alla fall några år innan du gör något.
Och kom ihåg; de flesta som opererar sig i ung ålder ångrar det sedan.
Efter några år måste man opereras om igen dessutom.
Oavsett vad folk anser så i normala fall så gör man det för sin egen skull, man kan vara missnöjd eller känna sig obekväm med formen eller utseendet på sina bröst. Därför är det bra att möjligheten finns, däremot bör man noga överväga för mot nackdelar.
Fördelarna är just det att man kan rätta till något man personligen tycker ser fel ut, att känna sig kvinnligare på ett positivt sätt t.ex.
Nackdelarna är att det kostar mycket pengar att få det bra, att dagens implantat håller 10-15 år ibland lite längre, att folk har så mycket åsikter om det m.m.m.m.m
Detta av egen erfarenhet.
hur är fina nipplar?
PetraPott:
Så länge man trivs med det man gör så tycker jag att det är bra oavsett om det handlar om förstoring, förminskning eller att låta dom vara som dom är.
jag tror inte att ditt bristande självförtroende handlar om din kup-storlek. Du kommer bara hitta mer som du vill ändra på efter operationen. Livet blir inte perfekt bara för att du får större bröst även om det känns så. Det är vad jag tror iaf.
PetraPott:
Tycker det är bra så länge det inte är för stort eller opropertionerligt...
Men måste man inte vara 18? Eller har du dina föräldrars tillstånd? Har du råd? Vad kostar det?
pandan:
Tycker det är bra så länge det inte är för stort eller opropertionerligt...
Men måste man inte vara 18? Eller har du dina föräldrars tillstånd? Har du råd? Vad kostar det?
NEJ absolut inte STORT! ja tänkte förstora kanske 1 kupstorlek så att brösten blir runda man måste vara 18! jag har råd, får pengar när jag fyller 18 från aktier. du kan ränka 40 000 kr. dyrt, men jag tycker att det hade varit värt det.
PetraPott:
NEJ absolut inte STORT! ja tänkte förstora kanske 1 kupstorlek så att brösten blir runda man måste vara 18! jag har råd, får pengar när jag fyller 18 från aktier. du kan ränka 40 000 kr. dyrt, men jag tycker att det hade varit värt det.
ok! men du har b-kupa nu? tror du inte de kommer växa mer då?
långt kvar tills du fyller 18? klart det är värt det om du verkligen vill och det inte blir för stort så du ångrar dig senare...
Cacaoxo:
pyramid tuttar
hahah
Marcus Normark:
Större bröst kommer inte förändra din självbild.
Gör det om du tycker att det är nöjsamt, men som sagt kommer din självkänsla ej att ändras.
isola:
hahah
Tråden låst på grund av inaktivitet