Aviseringar
Rensa alla

Budget på 250k, vilken bil?

marsipanost:

100k så har du en budgetvariant på över 500hk, då har du snålat.

Är du pappas pojke med back slick, eller?[tard]

SvaraCitera

marsipanost:

För 25k, kommer du inte långt..

100k så har du en budgetvariant på över 500hk, då har du snålat.
Iof, beroende på bil.. men som oftast..

och hur många 16v turbos har du byggt då? jag har nästan byggt klart en och den är i prinsip startfärdig och jag kan säga att priset ligger på under 25k(har nån kontakt här och var) men i det stora hela så räcker 25k te en helvetes rolig busbil! ex bilen OBS!!! och för en risig 740 tic fåru la ge en 8-10 men räkna att du får laga rost/byta diverese saker/nya bromsar osv om du ger 8-10..

och 100k kan det mkt väl gå på men vem fan har råd med det på en biljävel som skulle stått på skroten för 20år sen?? och nu pratar vi bara motor asså inge jäla uppgradering va bromsar och skit bara effekten[badgrin] för ska man på mä sånnt larrv så åker pengarna iväg[cry]

SvaraCitera
Ämnesstartare

pörr40:

men i det stora hela så räcker 25k te en helvetes rolig busbil! ex bilen OBS!!! och för en risig 740 tic fåru la ge en 8-10 men räkna att du får laga rost/byta diverese saker/nya bromsar osv om du ger 8-10..

Allt är relativt.. med effekten bör du upgradera resterande del för att det ska hålla.. du kommer nog märka att det är bättre att satsa på kvalité än att köpa och göra billigast möjligast. [smile]

Även om s.k bonntrim är så innåt helskotta mycket roligare när det fungerar och går! [cool] ..och svar på tal på din fråga, aldrig byggt nån 16v spis från volvo, men vet dock två häromkring och den ene är verkligen ingen budget men är en bit över 700 sträcket i den med för den delen.. och den andre är bromsad till lite under 600..
Och skulle jag satsa på volvo så skulle det vara en 16v helt klart än 8v ticen..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Cadillac Eldorado -74, min drömbil, grymmast av alla, 8,2 L V8 förfan[crazy]

SvaraCitera

Köpe en Dodge Charger -71 för ca 150 000!

SvaraCitera
Ämnesstartare

wikipedio:

Har tittat lite på Peugeot 207 CC

Schneeella skit i peugeoten köp en Honda civic type R istället den går på ungefär 250k

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera