Aviseringar
Rensa alla

Budolicious moderatoransökan


Ämnesstartare

Date: Thu, 16 Apr 2009 16:40:34 +0200
Subject: Ansökan
From: christoffer.bjuvenstrand@fz.se
To: moderator@ungdomar.se

- Ditt användarnamn på sajten - Budolicious
- För- och efternamn - Christoffer Bjuvenstrand
- Ålder - 21
- Kontakt (e-post eller mer) - budo@fz.se, antar att ni inte behöver mer än så.
- Personligt brev där du beskriver dig själv (intressen, sysselsättning etc.)

Jag är en svartbältad, inom Kyokushin, metalfanatiker med ett gediget intresse för videospel.
Jag går för tillfället som arbetsökande student efter att jag gått ur gymnasiet med natur-data som program. Jag läser dock upp några ämnen på komvux, men är i princip redan klar med det, för att kunna söka in på polishögskola så snart som möjligt.
Jag tränar som sagt kyokushin, som är en fullkontaktskarate. Hur mycket tid som spenderas i dojon går givetvis i vågor men ungefär 8-10 timmar i veckan. Övrig ledig "dötid" (med dötid menar jag tid jag är hemma, ensam, och är fri att göra vad som mig behagar) tillbringas gladeligen med slösurfande, tv- och datorspelande samt hitta mer spännande musik att krydda öronen med. Har även fått fart på mitt bokläsande igen, något som varit ganska dött sen högstadietiden annars.

- Vilket/vilka forum du vill moderera och varför? (Vad du har för eventuella kunskaper etc.)
De tre forumdelar jag känner att jag mest är lämpad för är väl "Datorspel och TV-spel", "Sport och Fritid" samt "Musik" då de ämnena ligger mig varmast om hjärtat.

- Vad du tror att du kan tillföra sajten som moderator och även vad sajten kan tillföra dig
Jag har varit moderator på www.fz.se sen några år tillbaka, och har där givetvis fått erfarenhet av moderatorsrollen och känner att jag gör ett väldigt bra jobb för det forumet.
Det kommer jag ju givetvis även bära med mig in på ungdomar.se.
Vad sajten däremot kan tillföra mig är att få mig att bli ännu bättre på det jag redan gör, då det är ett mycket bredare forum med fler kategorier av människor, så det är en mycket mer varierande miljö som kommer att stimulera mig.

- Varför vi ska rekrytera dig
För att jag är en väldigt aktiv användare på um, även om jag inte är seriös i alla inlägg så vet jag att jag kan ändra på det till det bättre. Det gjorde jag på FZ (var även mycket mer av en tramspostare där innan jag blev moderator, efter det så har jag en mycket högre standard på mina inlägg och de genomsyras av mycket mer kvalitet) och kommer att göra här med.
Jag kan jargongen på sidan och vet vad som hör hemma där eller inte, och vad folk menar seriöst eller inte.

Över och ut


   
Citera

Alltså, vad är det här?


   
SvaraCitera

Jag menar, får du göra såhär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jahaja, ser man på...


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden raderad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera