Notifications
Clear all

Bugg?

Topic starter

Notice: Undefined variable: http_response_header in /data/www/ungdomar/production/releases/20110804131204/include/SolrPhpClient/Apache/S​olr/Service.php on line 330 Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message '"0" Status: Communication Error' in /data/www/ungdomar/production/releases/20110804131204/include/SolrPhpClient/Apache/S​olr/Service.php:334 Stack trace: #0 /data/www/ungdomar/production/releases/20110804131204/include/SolrPhpClient/Apache/S​olr/Service.php(964): Apache_Solr_Service->_sendRawGet('http://127.0.0....') #1 /data/www/ungdomar/production/releases/20110804131204/include/func.site_search.php(8​77): Apache_Solr_Service->search('+site:um +((+m...', 0, 25, Array) #2 /data/www/ungdomar/production/releases/20110804131204/site_search.php(53): search_total('knarko', 1, false) #3 {main} thrown in /data/www/ungdomar/production/releases/20110804131204/include/SolrPhpClient/Apache/S​olr/Service.php on line 334

Får jag om jag försöker söka efter knarko som i detta exempel.

Åtta

Yup. Vi har en hel hög felmeddelanden från alla möjliga grejer. Var ni uppmärksamma för en kvart sedan så kunde ni ha fått sett dem i all sin glory, när jag råkade göra ett smärre misstag. [blush]

Ska piska de två som fixade med backupen igår, så att de får försöka fixa allt imorgon. Det är tämligen kaotiskt just nu.

ReplyQuote
Topic starter

Åtta:

Det är tämligen kaotiskt just nu.

Känns lite så[blush]

ReplyQuote
Topic starter

Åtta:

kaotiskt

Jag vet inte om det är så för alla, men när jag skriver ett svar kommer jag till en felsida (står typ "this server is fucked up" eller liknande). Fast inlägget blir ändå postat. ...

ReplyQuote
Topic starter

Serverfel
Ett fel uppstod när webbplatsen skulle hämta http://ungdomar.se/forum.php. Den kan ligga nere för underhåll eller vara felkonfigurerad.
Här följer några förslag:
Läs in webbsidan igen senare.
HTTP-fel 500 (Internal Server Error): Ett oväntat tillstånd gjorde att servern inte kunde uppfylla begäran.

ReplyQuote
Topic starter

André Vifot Haas:

Jag vet inte om det är så för alla, men när jag skriver ett svar kommer jag till en felsida (står typ "this server is fucked up" eller liknande). Fast inlägget blir ändå postat. ...

Är så för mig också, brukar bara gå bakåt ett steg så är det bra igen.
Tror jag sa detta till Åtta så han får väl kika på det om ingen annan tekniker gör det.
(dags att kolla Klotter-tråden jag har skapat på modforumet? :))

ReplyQuote
Topic starter

Knarko:

(dags att kolla Klotter-tråden jag har skapat på modforumet? :))

Just nu har vi, som du kanske förstår, rätt mycket annat att stå i ... [crazy]

Men jag ska försöka hinna kika på den innan helgen!

ReplyQuote
Topic starter

André Vifot Haas:

Just nu har vi, som du kanske förstår, rätt mycket annat att stå i ... [crazy]

[blush]
Tänker att dte är Åtta's jobb mer än ert men ni har väl en del i det att göra också kom jag på nu.
Kram

ReplyQuote
Åtta

André Vifot Haas:

Jag vet inte om det är så för alla, men när jag skriver ett svar kommer jag till en felsida (står typ "this server is fucked up" eller liknande).

Jupp. Är så för alla. Ska försöka titta på det imorgon.

EDIT: Vet vad det beror på nu. Har inte den blekaste hur man löser det, men jag ska försöka få tag på någon som vet.

ReplyQuote