det går fortfarande inte att byta mailadress. Hoppsan-meddelande dyker upp när man trycker på verifieringslänk.
André Vifot Haas: nykterist:
Jag försökte byta mailadress. När jag tryckte på verifikationslänken kom detta upp och mailadressen var densamme.
Tokigt. Ska kolla det med utvecklarna på fredag!
Har inget med en bugg att göra, men det skulle vara trevligt om ni införde i meddelandena att man kan se om personen har läst meddelandet än eller ej.
Går ej att avregga på mobim
Hoppsan du har kommit fel osv
SKRYT INTE:
det går fortfarande inte att byta mailadress. Hoppsan-meddelande dyker upp när man trycker på verifieringslänk.
Utvecklarna håller på att kika på det.
Monokromt:
Har inget med en bugg att göra, men det skulle vara trevligt om ni införde i meddelandena att man kan se om personen har läst meddelandet än eller ej.
Det tycker jag med. Ville ha det vid sajtlansering, men det var en sån där sak som tyvärr inte hanns med. Men så fort vi får loss lite mer utvecklingspengar ska det fixas!
Järnmamman:
Går ej att avregga på mobimHoppsan du har kommit fel osv
Tack, skriver upp det på fixlistan.
André Vifot Haas: Det tycker jag med. Ville ha det vid sajtlansering, men det var en sån där sak som tyvärr inte hanns med. Men så fort vi får loss lite mer utvecklingspengar ska det fixas!
Trevligt att höra! Då kan man äntligen få veta vem som skiter i att svara eller helt enkelt är riktigt slow med att trycka på notisknappen. 
SKRYT INTE:
Det ska funka nu, testa igen.
Järnmamman:
Går ej att avregga på mobimHoppsan du har kommit fel osv
Ska också vara åtgärdat.
brukar ha problem med att rösta upp eller ned inlägg i frågetrådarna. det står och laddar bara, och ingenting händer.
Har även ett litet tips på en funktion som kan göra forumiterna lite trevligare:
Ett stjärnsystem. Man kan rösta på medlemmen huruvida man tycker att forumiten är bra eller dålig, självklart är rösterna anonyma och den som får rösten kan inte se dem heller.
Efter si och så så kan man komma upp i allra högst fem stjärnor. Dem kan ju till viss del (liten del) baseras på hur pass aktiv man är på forumet.
Ett litet förslag bara. Så att nya personer på forumet kanske kan se lite vilka som är veteraner och så. 
penja:
brukar ha problem med att rösta upp eller ned inlägg i frågetrådarna. det står och laddar bara, och ingenting händer.
Mm, det är lite förvirrande. Men din röst registreras ändå!
Hehe tänkte vara busig och OT och länka en video på bugg, men det kan man ju inte göra för då gör man ju fel.
davvelito: Hehe tänkte vara busig och OT och länka en video på bugg, men det kan man ju inte göra för då gör man ju fel.
Old.
Leijonsparf:
såg en jävligt skum grej nyss..
Stör mig ibland på att när man är på mobilsidan; Om man skrivet ett inlägg och klickar på "Skicka" så läggs ibland en siffra eller bokstav till bara så där utan att man har tryckt på något.'
Kan t.ex se ut så här:
Min katt är fett cool.
S
Känns som att samma sak händer i safari. Eller så har jag bara en gammal version. Går inte så bra att göra radbrytningar heller.
Det här händer om man trycker enternu funkade detnu funkade det också..haha vafan.Det brukar inte funka.jaja.