$4.00:
Ehm... Jo... Så det går inte att avregga längre mina vänner........... ÄR la jag som har förstört den funktionen så mycket som jag har avreggat de senaste dygnen.
Hm funkar när jag testar, även med märkliga tecken i användarnamn etc. Funkar det fortfarande inte för dig? Ska jag ta bort kontot?
Edinburgh:
Hm funkar när jag testar, även med märkliga tecken i användarnamn etc. Funkar det fortfarande inte för dig? Ska jag ta bort kontot?
Vet inte, vant mig vid detta nicket nu, ingen lust att avregga. Holländaren kanske fixade det?
Edinburgh:
Laddade du upp en avatar? Vi kom fram till i en tråd att det var avataren som gjorde det omöjligt att avregga. Det gröna meddelandet om en lyckad avregistrering kommer upp, men därefter går det fortfarande att logga in.
$4.00:
Laddade du upp en avatar? Vi kom fram till i en tråd att det var avataren som gjorde det omöjligt att avregga. Det gröna meddelandet om en lyckad avregistrering kommer upp, men därefter går det fortfarande att logga in.
Hm nä. Suck, får faktiskt lite issues med uppladdningen av avataren till och med nu när jag testar. Får se till att kika närmre på, tack.
Det går inte att ladda upp bilder.
Ice:
Det går inte att ladda upp bilder.
Tack, då är det inte bara jag.
Skönt också att du hann före, så slapp jag
Vet inte om det redan är uppmärksammat eller under konstruktion, dock verkar det som att verkligen all text blir fet i Presentera-dig-tråden när man skriver ett inlägg?
Skulle vara bra om någon kunde slänga ett getöga på't!
019linnea:
Vet inte om det redan är uppmärksammat eller under konstruktion, dock verkar det som att verkligen all text blir fet i Presentera-dig-tråden när man skriver ett inlägg?Skulle vara bra om någon kunde slänga ett getöga på't!
Kikade nu och det finns jättemånga inlägg som inte är fetstilta, hur menar du? Förstår jag dig fel?
time:
Kikade nu och det finns jättemånga inlägg som inte är fetstilta, hur menar du? Förstår jag dig fel?
Tänker att texten blir fet så fort man börjar skriva ett inlägg i tråden, tror bl.a behappyok också kommenterade det någonstans på senaste sidan!
019linnea:
Tänker att texten blir fet så fort man börjar skriva ett inlägg i tråden, tror bl.a behappyok också kommenterade det någonstans på senaste sidan!
Hmm jättekonstigt. Är inte så för mig. Ska höra med herr Edin!
Nu går det inte att ladda upp bilder igen.
Armagedon:
Nu går det inte att ladda upp bilder igen.
Har du testat på nytt? Vi kollade och kunde inte hitta något fel från vårt håll.
019linnea:
Mm blir så för mig med ibland. Tror att det är något inlägg som fått en felaktig hantering av fetstilningen i sig som sedan fortsätter på inlägg under den vid t.ex. citering. Kan nog gå in och åtgärda själva inlägget om det dyker upp igen men har nog inte tiden att leta efter själva orsaken hehe