tessaan:
Försöka bli smal och vacker
Blir snarare psykotisk med fula tänder. Träna och ät bra mat så kommer du att bli vacker.
Ingemarsdotter:
Träna och ät bra mat
Gör de, men känner att vill ha ut något mer av de
tessaan:
Gör de, men känner att vill ha ut något mer av de
Du får inte ut något av det, det skadar bara kroppen, bara att googla och läsa om hur mer eller mindre allvarliga konsekvenserna blir.
Ingemarsdotter:
konsekvenserna
Säger du de
tessaan:
Säger du de
Jaja, gör som du vill
gillar folk som gör sånahär trådar och sedan dissar all hjälp och alla råd som olika personer ger
enhimmelskdrog:
gillar folk
tessaan:
det var inte lite det var kanske 6 mackor jag hade proppat i mig. Jag vet inte jag var inte direkt hungrig men jag bara började äta en massa
det är vad jag äter till mellanmål
om det är ''hetsäta'' för dig undrar jag vad en ''normal'' portion är i din värld
hmmm
hur som helst; sök hjälp, inte bekräftelse.
tessaan:
Försöka bli smal och vacker
För det första är du redan smal. För det andra är det inte säkert att du blir smalare bara för att du drar på dig bulimi, många bulimiker är normalviktiga.
För att inte tala om att du kommer förstöra både din kropp och ditt psyke.
I och med att du startar tråden, känner igen dig i bulimi-träsket så tror jag att du är medveten om vad det klassas som. Sluta dissa hjälpen och råden de försöker ge dig, att du gör det får dig att framstå som en attentionwhore. Så för din egen skull, ta tag i det, prata med kurator eller så. Och dissa inte allt och alla.
KRAM