Aviseringar
Rensa alla

Bulemi?

tessaan:

Försöka bli smal och vacker

Blir snarare psykotisk med fula tänder. Träna och ät bra mat så kommer du att bli vacker.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Träna och ät bra mat

Gör de, men känner att vill ha ut något mer av de

SvaraCitera

tessaan:

Gör de, men känner att vill ha ut något mer av de

Du får inte ut något av det, det skadar bara kroppen, bara att googla och läsa om hur mer eller mindre allvarliga konsekvenserna blir.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

konsekvenserna

Säger du de

SvaraCitera

tessaan:

Säger du de

Jaja, gör som du vill [y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar folk som gör sånahär trådar och sedan dissar all hjälp och alla råd som olika personer ger

SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillar folk

[y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]

SvaraCitera

tessaan:

det var inte lite det var kanske 6 mackor jag hade proppat i mig. Jag vet inte jag var inte direkt hungrig men jag bara började äta en massa

det är vad jag äter till mellanmål [tard]
om det är ''hetsäta'' för dig undrar jag vad en ''normal'' portion är i din värld

hmmm

hur som helst; sök hjälp, inte bekräftelse.[no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

tessaan:

Försöka bli smal och vacker

För det första är du redan smal. För det andra är det inte säkert att du blir smalare bara för att du drar på dig bulimi, många bulimiker är normalviktiga.

För att inte tala om att du kommer förstöra både din kropp och ditt psyke.

SvaraCitera
Ämnesstartare

I och med att du startar tråden, känner igen dig i bulimi-träsket så tror jag att du är medveten om vad det klassas som. Sluta dissa hjälpen och råden de försöker ge dig, att du gör det får dig att framstå som en attentionwhore. Så för din egen skull, ta tag i det, prata med kurator eller så. Och dissa inte allt och alla.

SvaraCitera
Ämnesstartare

KRAM [love]

SvaraCitera