SPiDERMANNEN:
Berätta om era erfarenheter av de.
Jag har bra eller okej erfarenheter av BUP, drar dit ungefär 2 gånger i månaden nåt sånt. Min kontaktperson är helt skitbra, hon känns faktiskt som en person mer än en människoliknande robot som tyckte att det här yrket var ett enkelt sätt att få sin lön på.
Ibland kan det bli lite för professionelt och ytligt, men då verkar hon påminna sig om det mentalt och så blir det som vanligt igen. Det blir aldrig nåra sånna där jobbiga, långa samtal om vadsomhelst som slutar med att hon säger ''mm... mmm...'' och sen frågar om nåt annat, som min förra gjorde... ugh. Hade jag vart tjej så tvivlar jag inte på att han skulle ha hängt upp dolda kameror och runkat av till klippen, han var inte alls bra alltså. Men det var på nån annan bup-station som inte alls var lika stor som den jag är på nu.
Japp, jag är nöjd med BUP. Inget stjärnskott precis, men dom duger gott o väl. Fast sen beror det helt på vem du får och sådär. Fan nu känner jag mig som en gammal låt som nån har satt på Repeat, du vet ju redan det här, men aja...!
Är det nåt du vill snacka om så ta det medans jag fortfarande inte har somnat av att inte kunna sova. För övrigt skulle jag gärna vilja hjälpa dig (usch, ''hjälpa'' låter så jävla fult för situationen men jaja...)
salem1:
Är det nåt du vill snacka om så ta det medans jag fortfarande inte har somnat av att inte kunna sova. För övrigt skulle jag gärna vilja hjälpa dig (usch, ''hjälpa'' låter så jävla fult för situationen men jaja...)
Haha tack men det är ingen fara. Alltid skönt att höra nåns erfarenheter.
Nu ska jag ju dit för andra gången på måndag så får se hur det blir.
SPiDERMANNEN:
haha. minnen. förlåt, men kom o tänka på när några poliser jagade 2 tjejer utanför min skola som hade rymt från sin avdelning eller vart dem nu hade varit
Phnizz.
Fråga igen den 15:/
Men ja, jag känner mig förväntansfull. Jag vill se om de klarar av mig eller om de ger upp som alla andra.
Men alltså, det som några skriver om förut.. det här med föräldrarna. Vafan. Måste man berätta om varför man vill gå hos BUP när föräldrarna/föräldern sitter där?
Hon är ju en del av den här skiten, fast hon vet inte om det än bara.
Nu blir jag ju nervös.
(Reggade mig bara för att kunna hålla koll på den här tråden)
Slynfisk:
Ja, dom tvingade dit mig. Sen några månader senare blev jag körd av polisen till avdelningen blöh.
Oj
jag var där för att jag inte hade några vänner.. men dom var så dåliga så mamma tog mig inte dit mer för dom bara ställde massa fråger
SPiDERMANNEN:
haha. minnen. förlåt, men kom o tänka på när några poliser jagade 2 tjejer utanför min skola som hade rymt från sin avdelning eller vart dem nu hade varit
skitkul
killrambo:
skitkul
haha ja
Tråden låst på grund av inaktivitet