Beställde Cod mw 2 förra veckan. Var så jävla glad när jag fick spelet. Sen när jag skulle sätta in CD 1 så hände ingenting satt o väntade mins 1.30 timmar.. Sedan testade jag cd 2 o den funkade:S . Jag åkte in till stan och bytte skiva men cd 1 funkar fortfarande inte:S . Då måste de vara något med datorn ... men jag kollade min dator om den skulle klara av spelet o den ska egentligen klara av det.. Fattar inte vad som är fel? :S
Kommer du åt filerna om du öppnar den i utforskaren?
Myksa:
Kommer du åt filerna om du öppnar den i utforskaren?
Nej alltså ingenting händer.. Och har försökt med allting! De lustigaste är att CD 2 funkar ;S
pojkk:
Nej alltså ingenting händer.. Och har försökt med allting! De lustigaste är att CD 2 funkar ;S
Ingenting? Den snurrar alltså inte ens igång?
Eller snurrar den bara?
Myksa:
Ingenting? Den snurrar alltså inte ens igång?
Eller snurrar den bara?
Man hör att datorn jobbar men de låter likadant om jag inte skulle haft skivan i . Och när jag lägger i cd 2 så hör man att datorn jobbar annorlundare... Fattar inte vad som är fel egentligen. Jag kollade vad som krävdes för datorn att klara av spelet. Och datorn skulle lätt klara av spelet men endå så funkar inte skiva 1..
Samma sak f;r mig, jag laddade ner skiten genom steam ist'llet.
Kablash__:
Samma sak f;r mig, jag laddade ner skiten genom steam ist'llet.
Kan man ladda ner spelet från steam? ;o
pojkk:
Kan man ladda ner spelet från steam? ;o
Aa, fast du beh;ver sj'lvklart cdkeyn f;r att kunna spela.
Kablash__:
fast du beh;ver sj'lvklart cdkeyn f;r att kunna spela.
Jodå jag har cdkey i fodralet..
pojkk:
Jodå jag har cdkey i fodralet..
Då borde du kunna ''Aktivera Din produkt'', och fylla i CD-Keyn (alternativt produktnyckeln som kan stå lite varsomhelst, på fodralet, i manualen, försök detta om CD-Keyn ej funkar).
Hm.. Så är det med mitt Guitar Hero till PC också.
Fick det igår. Jag skulle testa att installera det, och det funkade.. Men sedan när jag skulle öppna det så kom det upp ett pop-up fönster. Där det stod någonting med att mitt grafik-kort inte stödjer spelet.
Kommer det upp något sådant till dig? Eller funkar det inte att installera?
Specier:
Hm.. Så är det med mitt Guitar Hero till PC också.
Fick det igår. Jag skulle testa att installera det, och det funkade.. Men sedan när jag skulle öppna det så kom det upp ett pop-up fönster. Där det stod någonting med att mitt grafik-kort inte stödjer spelet.
Har fått det o funka.. Jag skrev in "koden" som man får med i fodralet, jag skrev in koden på steam. så jag installerade spelet där. 🙂 testa så? Om du fick med någon kod.
Jag vill ha en dator som klarar CoC MW
Tråden låst på grund av inaktivitet