Jag brukar få se killars kukar i cam (msn) om dom får typ 1 elr 2 sexiga bilder på mig, brukar du göra något liknande ? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
Berätta !? ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Hoppas hoppas att du 'r ett troll. ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
mm, ja brukar också få se killar nakna i cam om de får sexiga bilder på mig... ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
hoppas du dör..
dina föräldrar borde ha väntat några år innan de gav dig tillgång till internet
Jag brukar få se killars kukar i cam utan att först skicka några sexiga bilder på mig själv, känn dig blåst!
jakaerstark:
Jag brukar få se killars kukar i cam utan att först skicka några sexiga bilder på mig själv, känn dig blåst!
![[party]](/img/smilies/party.gif)
Ja jag brukar också få se killars kuk i cam efter att ha gett dem 1 eller 2 sexiga bilder på dig. ![[party]](/img/smilies/party.gif)
herr_nilsson:
mm, ja brukar också få se killar nakna i cam om de får sexiga bilder på mig...
du får se min om du ger mig sexiga bilder på dig själv. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
jakaerstark:
Hur då? ![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
Brukar visa min kuk i cam om jag bara får en eller två sexiga bilder på tjejer ![]()
Tråden flyttad från Forum SEX/Onani och Sexleksaker
Zwift:
Hur då?
Jag är bra på att få vad jag vill![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
jakaerstark:
Jag är bra på att få vad jag vill
Kan du inte vara bra på att ge mig vad jag vill istället. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
fjortiiizz:
brukar få se killars kukar
du kan få känna på min för bara en sexig bild... ![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
Zwift:
du får se min om du ger mig
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
herr_nilsson:
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Ger du dem nakenbilder på dig eller?