fjortiiizz:
Jag brukar få se killars kukar i cam (msn) om dom får typ 1 elr 2 sexiga bilder på mig, brukar du göra något liknande ?
Berätta !?
Själv så tar man ba sig en titt i brallan för att få se en kuk
Någon som vill ha cam sex? Alltså någon tjej
Någon som vill ha kam sex? Alltså kön spelar ingen roll
Nah, finns nästan inga tjejer som vill se killars kuk. De allra, allra flesta är smyglesbianer. Men det vägrar de erkänna såklart, både för andra och sig själva.
lawlishboy:
Någon som vill ha cam sex? Alltså någon tjej
Alltså orka återuppliva? + Kontaktannons...
kebu12:
kam sex
De där låter bara konstigt, smärtsamt, men ack så komiskt Alltså för att jag tänker på kam som i...
Kam
Dold text: Lustigt att det blev en usb-kam ahahah
Storchen84:
Kam
Vad sjuttsingen är en usb-kam? Vem använder en sån? Om det finns folk som gör det, är de helt dumma i huvudet?
lawlishboy:
Någon som vill ha cam sex?
Fortfarande sugen?
El Guaje:
Vad sjuttsingen är en usb-kam? Vem använder en sån? Om det finns folk som gör det, är de helt dumma i huvudet?
Don't ask, googla kam som bilder, det är därifrån den kommer...
Bland dom första bilderna dessutom
Storchen84:
Don't ask, googla kam som bilder, det är därifrån den kommer...
Jag är en sån där som frågar först och googlar sen. Så nu ska jag googla.
El Guaje:
Jag är en sån där som frågar först och googlar sen. Så nu ska jag googla.
Menade mest fråga inte för jag vet inte, och ärligt talat vill jag inte veta heller vad en usb-kam ska vara bra till... kanske för kamsex? ahhahah
Storchen84:
Menade mest fråga inte för jag vet inte
Jag har nu googlat i cirka 27 minuter utan att fått ett vettigt svar på vad man ska ha den till så jag lägger ner. Känner i alla fall att det inte är något jag behöver.
Storchen84:
kanske för kamsex? ahhahah
Ja kanske! Jag passar dock på det. Visst har jag många böjelser men det där låter inte som min grej. Men man ska aldrig säga aldrig.
Bell:
Jag brukar visa mig naken i cam efter att först ha skickat en eller två sexiga bilder på mig själv. (De måste ju liksom få en chans att bedömma om de vill se mer? )
Så du gillar cam ;E