Tjenna, tänkte bara kolla om folk tycker att man är otrogen om man camar.
Tjejen har varit utomlands 4 månader nu och skulle aldrig falla mig in att vara otrogen. Men man har sina behov och har det sista börjat fundera på att hitta nån tjej att camma med.
Föreslaget för tjejen att vi ska camma men hon tyckte inte det var någon bra ide. Det är 2 månader kvar tills hon kommer hem.
Va tycker ni?
är väl typ som att se på porr, alltså ej otrohet
enhimmelskdrog:
är väl typ som att se på porr
Nej, porr är redan inspelade filmer och man har själv ingen "del" i det på samma sätt som cam6
Jag skulle i alla fall tycka att det var otrohet - förutsett att man inte har kommit överens med sin partner om att det vore okej. Som Isola sade så är man ju "en del i det hela" på ett helt annat sätt än om man ser på porr.
enhimmelskdrog:
är väl typ som att se på porr, alltså ej otrohet
Fast om hans tjej skulle få bestämma om han skulle camsexa med en annan tjej eller kolla på porr så skulle hon nog välja det sistnämnda.
ja det skulle jag kalla det
gör man det så eer ju ngt fel på partnern
isola:
Nej, porr är redan inspelade filmer och man har själv ingen "del" i det på samma sätt som cam6
iofs, men tycker ändå inte det räknas som otrohet direkt. ett mellanting
EVIL_GENIUS_IS_BACK:
Fast om hans tjej skulle få bestämma om han skulle camsexa med en annan tjej eller kolla på porr så skulle hon nog välja det sistnämnda.
det är sant!
värt med camsex. ingen penetrering, what so ever =/
Fråga din tjej.
Jag venne, jag skulle nog tycka att det kändes fel i a f.
Det beror vad ni har kommit överens om.
Själv skulle jag tycka att det var fel om min flickvän gjorde det, men har ej varit utan henne i 4 måndader.
Men skulle förmodligen aldrig göra det.
Åtta:
Jag skulle i alla fall tycka att det var otrohet - förutsett att man inte har kommit överens med sin partner om att det vore okej. Som Isola sade så är man ju "en del i det hela" på ett helt annat sätt än om man ser på porr.
As he said.
enhimmelskdrog:
iofs, men tycker ändå inte det räknas som otrohet direkt. ett mellanting
Jag ser det inte riktigt som likvärdigt, men vi äro alla olika
Slugger:
Va tycker ni?
Fel.