Notifications
Clear all

Cheers!

höna

Rejmond D Röjter:

Indeed!
Du kan få anställa mig som arbetskraft om du vill, har noll inkomst
Durå? Någe jobb på g?

ne, skulle inte ha råd att ge ut ngn lön </3

jobbar kvar där jag sa (tror ja sa var ja jobbar) men har inte mkt tider

Rejmond D Röjter:

Var på fridhemsplan och drack i fredags! Whiperoom eller vafan det hette bland annat.
Daam ligger vid st.eriksplan om jag inte minns fel. Eller Odenplan. Minns aldrig vilken

haha jag också! fast på nivå[blush] haha viperroom, ere inte lite fjortiz där?

ahaaaa. hmm.

ReplyQuote
Topic starter

höna:

ne, skulle inte ha råd att ge ut ngn lön </3

Too bad[cute]

höna:

jobbar kvar där jag sa (tror ja sa var ja jobbar) men har inte mkt tider

Oh, yes you did! Forgot there for a second.

höna:

haha jag också! fast på nivå[blush] haha viperroom, ere inte lite fjortiz där?

Började på "W", så inte viperroom! The Whiteroom kanske det hette. Något i den stilen.

ReplyQuote
höna

Rejmond D Röjter:

Började på "W", så inte viperroom! The Whiteroom kanske det hette. Något i den stilen.

whiteroom ligger vid magenta, där vid NK[crazy]

ReplyQuote
Topic starter

höna:

whiteroom ligger vid magenta, där vid NK[crazy]

Var på fridhemsplan! Vette fan vad stället hette, men var där i alla fall! Var ganska litet, och hade en trappa ner. Vet inte hur stort det var där nere. Fanns ett gäng soffor och så där uppe. Oh well, whatever.

Vi kanske kan dra ut och festa någon gång. När jag väl fått ett jobb eller vunnit på lotto eller nått[party]

ReplyQuote
höna

Rejmond D Röjter:

Var på fridhemsplan! Vette fan vad stället hette, men var där i alla fall! Var ganska litet, och hade en trappa ner. Vet inte hur stort det var där nere. Fanns ett gäng soffor och så där uppe. Oh well, whatever.

Vi kanske kan dra ut och festa någon gång. När jag väl fått ett jobb eller vunnit på lotto eller nått

hmmmmmmmmmmm! vet ej va de e.

ja why not![smile]

ReplyQuote

passaro:

Vilken nivå är det du avslutar?

Fick hem examensbeviset för kandidaten förra veckan, försvarar masteruppsatsen på torsdag.

ReplyQuote