Användarnamn på sajten: sikkos
Namn: Johan Rosenqvist
Ålder: 20, strax 21
Kontakt: silvermff@hotmail.com
Tjena! Jag är en snart 21 årig kille som har varit på UM till och från rätt mycket de senaste 3 åren. Under dagarna så pluggar jag till ekonom i Stockholm om jag inte sitter och spelar World of Warcraft med min guild som är rankade top5 i världe. Nytt content släpptes igår och vi håller just nu på att rensa det i fight med andra topguilder. Har spelat väldigt mycket spel genom åren och är en genuin spel och dator-älskare. Allt ifrån Amiga till PC och Playstation 3. Vad gäller WoW så spelar jag i en helsvensk guild som har hållit tillsammans väldigt länge och som har lyckats nå framgångar. För att få vara medlem i guilden, för att jämföra med UM, så måste man vara hängiven, trevlig och verkligen visa intresse för det man gör och det gör jag. Jag är även politiskt intresserad och sportintresserad. Jag måste anse mig själv som en social, skötsam, glad och trevlig kille. Ibland kan jag vara rak på sak och säga som jag tycker och det kan ju vara en nackdel ibland.. men oftast en fördel.
De forum som jag är speciellt intresserad av är Dator- och tvspelsforumet, Datorforumet! Eventuellt politikforumet, sport och skolforumet.
Anledningen till att jag skulle passa till spel och datorforumet är för att jag just har ett stort intresse för detta och har alltid haft. Politik, sport och skolforumet är sånna som jag också har rätt bra kunskap inom just eftersom jag är sportintresserad och dessutom studerar just nu. Men det är som sagt andra prioritet.
Jag hade kunnat tänka mig att axla en roll som "all around"-moderator om det också hade behövts.
Det jag kan tillföra sajten är att vara aktiv och se till att hålla forumet rent från ren och skör pajkastning. Samt att skapa stämning och gemenskap mellan användarna. Jag är inte rädd för att säga ifrån om jag tycker att något är alldeles galet! Det jag vill få ut av sajten är en skön stämning och gemenskap. Det är kul att diskutera med andra!
Om ni vill ha en ambitiös, seriös, skötsam och hängiven moderator så ska ni rekrytera mig.
Jag hoppas att ni hör av er!
mvh Johan
Ska du inte posta detta i modforumet?
va?
issentroll?
djinn:
issentroll?
ganon
Budolicious:
ganon
Ojsan.
var ju ganska meningslös ansökan, förstod inte värdet av att leta upp den och publicera't.
Tråden raderad från Forum PLUS/Övriga diskussioner