Hej
Clementin är gott
Vad tycker du?
blev sugen
diskussion, hur undviker man att råka tugga sönder kärnor som finns i vissa clementiner?
Jag tycker det är en fantastisk måltid. Om de är lättskalade vill säga. Jag har inte tålamod att sitta och skala såna som skalet bara blir små bitar utav. Då brukar jag ge upp. Sån e jag.
El Guaje:
Om de är lättskalade vill säga
Om du rullar dem mellan dina handflator med lite tryck en stund så brukar de vara lättare att skala!
Ja det är goth.
bullen:
diskussion, hur undviker man att råka tugga sönder kärnor som finns i vissa clementiner?
man ser dom innan och tuggar bredvid och spottar ut
clementin är asnajs
fast har redan en favoritfrukt....
klementiner är gott. klementinhänder luktar gott. jag hallucinerade klementinhandsdoft en gång. en klementin innehåller trettiofem kilokalorier.
bullen:
Om du rullar dem mellan dina handflator med lite tryck en stund så brukar de vara lättare att skala!
Tror aldrig jag provat det. Får göra det nästa gång jag råkar ut för ett sånt fanskap. Men har blivit så erfaren när det gäller clementinköp nu att jag lyckas undvika såna när jag handlar.
usch änderna blir så äckliga av skalet
gott, gott, gott
Jag tycker mandariner e godare
Hatar när folk äter citrusfrukter i kommunala fordon utan en tanke på allergiker, och andra som inte gillar stanken.
Men mest allergiker ofc.
Likaså nötter.
Har en som ligger i mitt skafferi och väntar på mig. Jag ska nog äta den imorgon. Mhmhmhmh gottis.