Notifications
Clear all

Comviq kompis!

Topic starter

LOKAEFETTGOTT:

neee.. Typ sån här Jamba skit står det där nere i en liten text (betala 50 kr i 8 månader) För en liten bild hahahah.. Jävla skit är det ALLT E RUTTET!!!!!!!:@ Tkr vi kan göra ett seriöst företag utan några konstiga krav :), vad sägs?

haha jaa:P eller massa olika erbjudanden o sånt, usch! Ja det låter bra.. vad skulle dte va för ett slags företag då?[cool]

ReplyQuote
Topic starter

Exclusive__:

haha jaa:P eller massa olika erbjudanden o sånt, usch! Ja det låter bra.. vad skulle dte va för ett slags företag då?[cool]

jaa[smile] Tycker vi gör ett super billigt telebolag. kan heta "Truly Phone" [rolleyes]

ReplyQuote
Topic starter

LOKAEFETTGOTT:

jaa Tycker vi gör ett super billigt telebolag. kan heta "Truly Phone"

haha, verkar som att du har redan planert upp allt[crazy]

ReplyQuote
ziiesh

Exclusive__:

Ringer som "kompis" och man skulle få smsa 3000 gratis sms till hela värlen/månad

För att få sms-grejen kostar det ju 69 kr extra i månaden, det har jag.

ReplyQuote
Topic starter

ziiesh:

kostar det ju 69 kr extra i månaden

Jasså[shake] men jag gick in på mecanet(om det nu stavas så) o då hade de erbjudande o det kostade bara 29 kr i månaden.

ReplyQuote

Jag har comviq compis kontant. Ganska bra eftersom att de flesta har comviq, så jag sms:ar gratis till dem och betalar bara för uppringningen, ingen minutavgift [party] Ringer och sms:ar inte så mycket till andra operatörer, försöker hålla kostnaderna på 100 kr/månad [smile]

ReplyQuote
Topic starter

tele2 heter det väl? 😮

ReplyQuote
Topic starter

Betalar typ 75 kr varje/varannan månad för kompis kontant.

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote