Aviseringar
Rensa alla

cOroNa

Ämnesstartare

Tjabba
det här coronaviruset är ju skitigt och så och begränsar mina sociala kontakter
mina polare skiter fullständigt och drar gärna på stan bland folk, jag är inte rädd men jag bidrar gärna inte till smittspridning. 
så yeah, blir lite töntförklarad för att jag "inte vågar följa med", vad ska man göra lol

Citera
Ämnesstartare

Var den bättre människan och följ inte med.
Bättre att stanna hemma än att riskera att få det och sprida vidare till äldre och de i riskgruppen som kan dö av det.

SvaraCitera

Vad hjärndöd man måste vara för att "töntförklara" någon för att man visar grundläggande respekt för andra människor. Försök att inte bry dig så mycket om vad de tycker.

SvaraCitera
M04
 M04

Skaffa nya vänner om de ”töntförklarar” dig pga deSover

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitt hemma och kolla på Arsenal istället! Då kan du aldrig bli "töntförklarad"!

SvaraCitera

skit i honom, var rädd om din hälsa. 

SvaraCitera

Om dina kompisar töntförklarar dig så är de inga riktiga kompisar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:
Om dina kompisar töntförklarar dig så är de inga riktiga kompisar.

Jag inser i efterhand att jag på något sätt målat upp mig själv som ett litet offer. Egentligen är det väl mest "grupptryck", och "grabbighet". Du vet, vi är ett gäng grabbar och det kan väl ofta bli skämtsamt och så. I alla fall är det inte någonting jag tar åt mig av, även om jag borde? Skeptisk

SvaraCitera

spearmint:

Jag inser i efterhand att jag på något sätt målat upp mig själv som ett litet offer. Egentligen är det väl mest "grupptryck", och "grabbighet". Du vet, vi är ett gäng grabbar och det kan väl ofta bli skämtsamt och så. I alla fall är det inte någonting jag tar åt mig av, även om jag borde? Skeptisk

Hmm, jag tycker att du borde reflektera över om de verkligen är dina vänner eller inte, jag tycker att det är viktigt att veta vem som verkligen är ens vän och vem som bara är en bekant.

SvaraCitera