Cobrak:
skulle ju kunna vara så att hon faktiskt är väldigt upptagen just nu å har lite energi över till annat, men det skulle också kunna vara en ursäkt som hon använder för å slippa en potentiell träff.som du själv säger, avvakta å kolla med henne nästa vecka då hon slutar jobba. fortsätter hon å vela får du - som redan påståtts - ställa ett ultimatum. känner igen mig i hennes beteende å kan säga att det är effektivt å bli konfronterad, då det kan finnas bakomliggande faktorer till varför man krånglar med planerna sådär.
hoppas d löser sig!
Känner igen mig oftast så vet man men man vill inte veta. Nu har ju ni aldrig träffats så då är det ju svårare, håller tummarna för att det ska gå bra. Hoppas ni får ses snart.
Pojkband 16:
Känner igen mig oftast så vet man men man vill inte veta. Nu har ju ni aldrig träffats så då är det ju svårare, håller tummarna för att det ska gå bra. Hoppas ni får ses snart.
Jaa, det är sant. Tack så mycket det hoppas jag också!
hur träffar du människor irl? kommer bara överens med gamlingar över 70
Asså jag skrev med en tjej också, och jag gillade henne, så vi träffades osv, men hon var tydligen kär i nån annan eller mådde skit för att hon var olycklig kär. Så..... jag tycker att du borde va ärlig mot dig själv och se om hon VERKLIGEN gillar dig tillbaka eller inte. Annars gör det ont....