Aviseringar
Rensa alla

Cybergymnasiet!

gå INTE på cyber. mitt livs största misstag.
skitdåliga lärare som inte bryr sig ett dugg,
fula lokaler, äcklig mat, massa håltimmar och skitjobbigt schema!

jag bara varnar alltså. jag ska byta till hösten, för det gick så dåligt för mig i ettan så jag måste gå om. men ALDRIG på cyber![no-no]

SvaraCitera

jag_gillar_glass:

Börja inte där, dåliga lärare, man lär sig dåligt i ämnena, slagsmål hela fuckin tiden etc.

Du går ju inte på CGO iallafall! Här är det bara bra jue! Är det Kvarnholmen eller nåt annat skit?

SvaraCitera

LitenPenis:

Du går ju inte på CGO iallafall! Här är det bara bra jue! Är det Kvarnholmen eller nåt annat skit

min polare går på O

SvaraCitera

jag_gillar_glass:

min polare går på O

På O är det inga slagsmål alls. Det har bara skett en sak sen jag började, och det var när några zigenare tydligen hade dissat någon brud på någon fest, så kom turkarna dit och bråkade med dom. Standard invandrare goes fjortis/wannabe gangsta revenge sak alltså. Men det hände också utanför skolans område.

SvaraCitera

LitenPenis:

På O är det inga slagsmål alls

[sad] då ljuger han för mig, what a prick

SvaraCitera

jag_gillar_glass:

då ljuger han för mig, what a prick

Det är iof möjligt att det sker på eftermiddagen, men då bör ju vi märka av något på förmiddagen. Det är ju tydligen bara failretards som går eftermiddag.

SvaraCitera

LitenPenis:

Det är iof möjligt att det sker på eftermiddagen, men då bör ju vi märka av något på förmiddagen. Det är ju tydligen bara failretards som går eftermiddag.

ingen aning vad han går, är inte me honom särskilt mkt men men :p

SvaraCitera

Jag ska börja på cyber 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska börja på cybergymnasiet i odenplan [cool][bigsmile]

SvaraCitera

Jag ska 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera