aristoteles:
Jag hade kanske tagit till mig din kritik om det inte vore för att orden du använder inte finns och inte har någon betydelse.
jaja men nu snackar vi inte ot
lemuu:
jaja men nu snackar vi inte ot
Låt mig gissa, du har fortfarande inte läst manualen?
Som jag kommer ihåg när jag skulle fixa till min syrra så var det rätt så svårt att fixa cracken till sims. Kommer inte ihåg exakt hur man gör och orkar inte leta rätt på nfo'n.
Daemon tools skapar en låtsas cd/dvd läsare på din dator vilket gör att du slipper bränna bin/cue. iso, nrg, img osv. och du kan istället bara lägga in dem i daemon tools.
När det är installerat och du har startat om datorn så har du en liten blixt i högra hörnet, du kan högerklicka på den och leta efter "Mount" eller Virtuell CD/DVD, och välja sims.iso eller sims.cue eller vad du nu laddat ner för skiva.
Daemon tools är det bästa programmet för detta eftersom att det klarar av mest emuleringar och klarar av flest säkerhetskydd.
aristoteles:
Låt mig gissa, du har fortfarande inte läst manualen?
jo men du har inte läst tråden verkar det som iaf.
wakajwaka:
Daemon tools är det bästa programmet för detta eftersom att det klarar av mest emuleringar och klarar av flest säkerhetskydd.
aha okej, ja har försökt och installera det som sagt men det kommer bara fram en ruta som kommandotolken liksom
lemuu:
jo men du har inte läst tråden verkar det som iaf.
Så nu vet du hur deamontools funkar, va bra. Att läsa manualen är vanlig den bästa hjälp man kan få, oftast bättre hjälp än man får på random ungdomsforum.
lemuu:
kom dit men sen när jag askulle installera kom det farm en sån där ruta som kommandotolken bara
Print screen kanske?
lemuu:
aha okej, ja har försökt och installera det som sagt men det kommer bara fram en ruta som kommandotolken liksom
Så jävla värdelös felbeskrivning, förklara hela händelse-förloppet och inkludera informationen om hur crackningen ska gå till. (Står i en fil som sluter på .NFO)
men alltså så fort jag skulle installera det så kom det fram en ruta som kommandotolken så försvann den igen? inget speciellt precis
lemuu:
men alltså så fort jag skulle installera det så kom det fram en ruta som kommandotolken så försvann den igen? inget speciellt precis
Installera daemontools eller sims?
lemuu:
Testa att sätta admin rättigheter på filen som du försöker köra genom att högerklicka och välja egenskaper och under Compatability fliken.
aristoteles:
Installera daemontools eller sims?
suck, tror du jag är helt n00b bara för jag är tjej eller?
wakajwaka:
Testa att sätta admin rättigheter på filen som du försöker köra genom att högerklicka och välja egenskaper och under Compatability fliken.
hmm okej, tack !
lemuu:
suck, tror du jag är helt n00b bara för jag är tjej eller?
Nej jag ser både pojkar och flickor som helt inkompetenta, det blir enklare så, killar är precis lika borta som tjejer.
aristoteles:
Nej jag ser både pojkar och flickor som helt inkompetenta, det blir enklare så, killar är precis lika borta som tjejer.
bra :p , nej men the sims försökte jag installera då 🙂
lemuu:
bra :p , nej men the sims försökte jag installera då 🙂
Ok, tänkte att det kunde vara daemontools som krånglade eftersom att det ska starta om datorn och dylikt. Men som sagt försök köra i spelet i ett kompabilitetsläge, annars så försök ladda hem senaste patchen till sims.
Tråden låst på grund av inaktivitet