Slog du ihjäl den med en sten eller dogade den på en när den fick kroken i sig?
HARU DÖDA GAMMELGÄDDAN?!
isola:
Slog du ihjäl den med en sten eller dogade den på en när den fick kroken i sig?
Dan_the_ironman:
HARU DÖDA GAMMELGÄDDAN?!
NEJ JAG DROG EN ENSAMVARGEN OCH SKONADE DET FÖRSVARSLÖSA DJURET MOT BÄTTRE VETANDE!
FÖRÖVRIGT SER JAG SJUKLIGT BLEK OCH LÄTT DÖENDE UT PÅ HANDEN DÄR
dazed:
DROG EN ENSAMVARGEN
HAHAHA
Dan_the_ironman:
HAHAHA
MAN HAR BLIVIT MJÄKIG PÅ GAMLA DAR, ANNAT VAR DET PÅ TIGERRAKETBURNA GROD-EXPERIMENTDAGARNA PÅ MELLANSTADIET
dazed:
ANNAT VAR DET PÅ TIGERRAKETBURNA GROD-EXPERIMENTDAGARNA PÅ MELLANSTADIET
åguuuud kom ihåg alla sådana minnen nu
dazed:
MAN HAR BLIVIT MJÄKIG PÅ GAMLA DAR, ANNAT VAR DET PÅ TIGERRAKETBURNA GROD-EXPERIMENTDAGARNA PÅ MELLANSTADIET
JAG GILLAR FÖR ÖVRIGT DIN FORMULERING, DEN ÄR HYSTERISKT ROLIG. DU BORDE FAN TÄNKA ÖVER ATT BLI NÅGON SLAGS ONDSINT KOMIKER.
Dan_the_ironman:
JAG GILLAR FÖR ÖVRIGT DIN FORMULERING, DEN ÄR HYSTERISKT ROLIG. DU BORDE FAN TÄNKA ÖVER ATT BLI NÅGON SLAGS ONDSINT KOMIKER.
TACK DU BORDE BLI NÅGOT SLAGS ONDSINT CHARMÖR
Dan_the_ironman:
åguuuud kom ihåg alla sådana minnen nu
DET BLEV GANSKA MESSY JA
dazed:
TACK DU BORDE BLI NÅGOT SLAGS ONDSINT CHARMÖR
VADÅ BLI?!?
dazed:
DET BLEV GANSKA MESSY JA
VI GJORDE SAMMA SAK MED MÖRDARSNIGLAR.
Hoppas att du bankade skiten ur den mot en sten eller något. Stenåldersstil.
Dan_the_ironman:
VADÅ BLI?!?
Dan_the_ironman:
VI GJORDE SAMMA SAK MED MÖRDARSNIGLAR.
DÅ ÄR FÄSTANDET VID RAKETEN LITE MER RAFFINERAT ANTAR JAG, MED GRODOR TRYCKTE MAN BARA IN RAKETJÄVELN I MUNNEN PÅ GRODSTACKARN OCH TÄNDE PÅ, MYCKET MER SPORT ATT SAMLA PÅ SIG GRODOR I STÖRRE MÄNGDER ÄN SNIGLAR OCKSÅ.
passaro:
Hoppas att du bankade skiten ur den mot en sten eller något. Stenåldersstil.
dazed:
NEJ JAG DROG EN ENSAMVARGEN OCH SKONADE DET FÖRSVARSLÖSA DJURET MOT BÄTTRE VETANDE!
jag har två fiskeminnen
ett från när jag va liten å min syrra ville ha fisken som husdjur. pappa skonade den o hon döpte den till robban. på vägen hem sa jag "faaan va det hade vart gött med fisk nu" åhuhuhuhu var en hemsk unge </3
mitt andra är från ett par veckor sedan då jag inte alls var beredd på att det skulle fiskas, jag fick en fisk i nacken sprattlandes o spydde ner i havet vid synen av allt blod å all död fisk. såg nog bort emot 50 dödsfall den dagen.