Aviseringar
Rensa alla

Dagens i-landsproblem.


Ämnesstartare

skrämd av en kvist:

mor min säger fortfarande att jag är tuffast i världen, så ditt absurda påstående kan inte stämma.

mor din ljuger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mor din ljuger

du är inte min mamma, det bestämmer inte du!!!


   
SvaraCitera

Äger inte en enorm fläkt som gör att jag slipper torka mig efter att jag duschat. Grr.


   
SvaraCitera

Slagfärdig:

Jag hatar även ljudet av min egen tandborstning, det är en såndär ilande känsla som naglar över svarta tavlan

Haha kan också ha det problemet ibland. Vet inte varför det bara är ibland men vissa dagar är jag väl extra känslig. Ryser i hela kroppen vid tandborstning ibland!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrämd av en kvist:

du är inte min mamma, det bestämmer inte du!!!

är allmamman
ps badar i lycka för att du skrev mamma och ej mor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inget toapapper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta:
Image
Visserligen var det bra många år sedan min egna dator hängde sig, men jag minns tiden då det hände stup i kvarten med förakt[mad][tired]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jobba med isolering. FAN VAD DET KLIAR ÖVERALLT[mad][cry][tired]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

dator hängde sig

älska oioioi. längtar till december.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mina dagar

Låter jobbigt, men just idag förstår jag dig då jag hade en sådan dag då typ allt sket sig och det som inte gjorde det var bara allmänt skit, från det att jag skulle till jobbet i morse kl 06 tills det att jag kom hem för en stund sedan[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kort efter att jag började känna av illamående på bussen imorse så körde vi förbi ställe som stank gödsel. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När flash-playern krashar och man måste uppdatera sidan.

Skrikande fläkt/kam/whatever-remmar på bilar kl 6 på morgonen eller i ett garage oavsett tid på dygnet.

Att man måste tanka sin bil. Är snart dags för ett evighetsbränsle tycker jag.

Att såhär dags vara hungrig.

Folk som bajsar där dom verkligen inte ska bajsa[tired]

Offentliga toaletter. Bara för att inte en enda jävel verkar kunna använda borsten efter sig på en sådan. ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT!?!?!???[mad]Och innan någon säger något så har jag nog inte varit på en enda offentligt toalett (i Sverige) där borste inte funnits.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mopedister som nattetid kör utan något som helst ljus. Inte ens reflexer. Gärna fullkomligt svart-klädda. Var är självbevarelsedriften? Detta tycker jag ändå förekommer oftare hos mopedister än cyklister, för cyklister har i alla fall alltid reflexer.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var på fest igår och nu luktar min tröja knark. Hade tänkt ha den imorgon men nu går det inte [sad]


   
SvaraCitera