replica:
haha vad tänkte du med det där? white thrash
Säger han som har loafers i februari, dessutom från Gant av alla satans märken. Stolpskott.
Pickaboo:
Säger han som har loafers i februari, dessutom från Gant av alla satans märken. Stolpskott.
Vet inte var du bor, men här i stockholm är all snö borta, och desutom hare varit sol flera dar. ja, loafers från gant. vilket märke ska man ha dom från då??
replica:
haha vad tänkte du med det där? white thrash
Något speciellt du tänker på, eller vad?![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
jeans
linne
linne
tröja
"skinn"jacka
tygskor
passaro:
Något speciellt du tänker på, eller vad?
ja, alltså, den sunkiga carlings jeans skjortan, dog taggen, det svarta linet under tshirten, wannabe-oskar linros frillan
replica:
ja, alltså, den sunkiga carlings jeans skjortan, dog taggen, det svarta linet under tshirten, wannabe-oskar linros frillan
![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
ingen dogtag förövrigt.
Glömde bort att allt annat än Gant och Moncler-jacka(lol) är WT.
passaro:
ingen dogtag förövrigt.
whatever
passaro:
Glömde bort att allt annat än Gant och Moncler-jacka(lol) är WT.
nej men nån standard får man väl ha
replica:
nej men nån standard får man väl ha
Standard? Vad är du för en tölp då? Så det finns en generell standard över hur man skall klä sig? OK.
Dummaste jag hört idag.
passaro:
Standard? Vad är du för en tölp då? Så det finns en generell standard över hur man skall klä sig? OK.
Dummaste jag hört idag.
standard, måtta kalla de va du vill
ta de inte personligt, stil kommer med tiden
replica:
standard, måtta kalla de va du vill
ta de inte personligt, stil kommer med tiden
Bruka inte ord du inte vet innebörd av.
Svårt att ta något personligt från en som inte tycks greppa att stil är något som ligger i betraktarens ögon.
passaro:
Bruka inte ord du inte vet innebörd av.
vilket av orden, skrev 15 ord, du borde vara mer spesifik
passaro:
Svårt att ta något personligt från en som inte tycks greppa att stil är något som ligger i betraktarens ögon.
vadå betraktarens ögon va menar du, stil är iaf inte sunkiga jeans skjortor från carlings
blåa jeans
grå skjorta
bruna skor
fashion
pojkvännens stora tjocktröja och mjukis. Myseftermiddag ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Har på mig sunkiga kläder från Carlings.