Aviseringar
Rensa alla

Dagens [love] och [mad]

older comments

hannnah:

JA HAR TAGIT STUDENTEEENNNNNnnnnnnNNnN

Grattis! 😀 Åh jag blir så nostalgisk, det var så sjukt jävla roligt att ta studenten så jag vet inte vad, åh.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelkaka:

man ser skitskabbig ut

Hej C. Det var ett tag sedan. [party]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelkaka:

Grattis! 😀 Åh jag blir så nostalgisk, det var så sjukt jävla roligt att ta studenten så jag vet inte vad, åh.

DE VAAAAAAA fett najs. skulle gärna göra det igen, fast ändå inte[blush][bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]bra musik i lurarna just nu
[mad]........nej jag skriver inte vad för då skulle jag ta upp hela nästa sida!

SvaraCitera

respons:

Hej C. Det var ett tag sedan.

Nämeeeen, lever du E? 😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelkaka:

Nämeeeen, lever du E? 😀

Verkar så. [cool]

SvaraCitera

respons:

Verkar så. [cool]

Wooho. Hur är läget?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelkaka:

Wooho. Hur är läget?

Asbra! Hur mår du? Har inte sett dig på UM på forever. ;S

SvaraCitera

respons:

Asbra! Hur mår du? Har inte sett dig på UM på forever. ;S

Nice! Förutom typ osäkerhet inom arbete osv efter juni så mår jag finfint 😀 Nej jag vet, jag har bara läst massa bloggar och kollat runt lite men inte skrivit så mycket, men nu har äppelkakan vaknat till!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelkaka:

Nice! Förutom typ osäkerhet inom arbete osv efter juni så mår jag finfint 😀 Nej jag vet, jag har bara läst massa bloggar och kollat runt lite men inte skrivit så mycket, men nu har äppelkakan vaknat till!

Ja, är 100% osäker själv också när jag kommer tillbaka till Sverige i höst. ;C Men det löser sig säkert.

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] Cyklat
[love] Kommer ha träningsverk imorgon
[love] Helg i sommarstugan

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]Träningen idag.
[mad]Regn

SvaraCitera

respons:

Ja, är 100% osäker själv också när jag kommer tillbaka till Sverige i höst. ;C Men det löser sig säkert.

Vadå var är du nu? Vi kan vara arbetslösa och fattiga tillsammans! Men du har väl din utbildning nu eller va? Ja, allt löser sig [smile][cool][love][cheers][y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelkaka:

Vadå var är du nu? Vi kan vara arbetslösa och fattiga tillsammans! Men du har väl din utbildning nu eller va? Ja, allt löser sig

Just nu är jag i Stockholm, men i juli drar jag från landet. Tillbaka i oktober. Utbildningen är klar nästa vecka, sedan vet jag inte vad jag ska göra. Inte säkert att man får jobb osv. [n]

SvaraCitera

respons:

Just nu är jag i Stockholm, men i juli drar jag från landet. Tillbaka i oktober. Utbildningen är klar nästa vecka, sedan vet jag inte vad jag ska göra. Inte säkert att man får jobb osv. [n]

Aah okej, vart ska du? 😀 Ahh okej men det borde du få tycker man, du har ju ändå utbildning. Jag kan officiellt ingenting, skitkul.

SvaraCitera
older comments