Aviseringar
Rensa alla

Dagens [love] och [mad]

latest comments older comments

Ämnesstartare

[love]
Umgås med fina vänner och bekanta

[mad]
Stort obehag

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ar typ alltid med honom här i min lista

han gör inget, typ det som är grejen. han bara förstör. hatar honom, och inte hatar honom som i teen angst hatande utan som i riktigt hat. han är en vidrig människa

Har sett dig ha med honom flera ggr men aldrig motiverat.
Vadå gör ingenting och på vilket sätt förstör han?
Var glad att han inte gör någonting illa iaf.

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har sett dig ha med honom flera ggr men aldrig motiverat.
Vadå gör ingenting och på vilket sätt förstör han?
Var glad att han inte gör någonting illa iaf.

orkar inte motivera. han gör alla illa med sin existens. han gör ingenting i ingenting. han är snål, hjälper oss inte med pengar. han skiter fullständigt i mig och mina bröder medan han bara gillar min syster och ger henne skit. sedan så har han aldrig varit här. han stack för tusen år sedan och valde jobb över oss och så var han otrogen mot min morsa. han blev ihop med en tant i Thailand som var än 2+ år yngre än honom och bara ville ha hans pengar och han gick på allt. sen dog hans syster och han gick inte ens på hennes begravning och skit. och nu är han med oss och förväntar sig att vi ska gilla honom. han är bitter, gammal, fet, ful, rasist, äcklig, motbjudande, vidrig, patetisk, sorglig och allt.

dåligt beskrivit men vet inte hur jag ska göra bättre. måste nog skriva myyyyyyyycket mer text då och orkar inte. och det värsta med honom är hans kommentarer. han brukar säga till min lillebror att han inte kan gå och inte äta, säger att han liknar en gorilla och att han är dum och klär sig som en idiot osv. och så får han damp på exakt allt. sitter du på en restaurang och äter och kyparen är lite, lite seg så börjar han skrika på alla där inne. sånt gör han hela tiden. sedan så pratar han inte och är inte intresserad av nåt. han har ingen aning om vad nån av mig eller mina bröder sysslar med i skolan osv. han känner oss liksom inte.

han är äcklig helt enkelt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

som var än 2+ år yngre än honom

Är inte mycket när man är vuxen.

Tråkigt att du inte gillar honom. Kanske blir bättre när du blir äldre och inte tycker att han är skyldig dig saker längre. Eller inte. Uhuhu, man borde verkligen få välja sina egna föräldrar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] Innebandy
[love] Ledig en vecka
[love] Kaffe
[mad] Vända tillbaka dygnet

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] sovmorgon
[mad] sovit bort halva dagen
[love] dricker te

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är inte mycket när man är vuxen

hahaha. 20 skulle det vara. kanske var mer, vet inte.

isola:

Tråkigt att du inte gillar honom. Kanske blir bättre när du blir äldre och inte tycker att han är skyldig dig saker längre. Eller inte. Uhuhu, man borde verkligen få välja sina egna föräldrar.

njae. tråkigt när jag var liten och ville ha en farsa. nu vill jag bara slippa honom. nope blir inte bättre, är svårt att förklara. hade du sett honom hade du förstått. han är så himla sorglig så det är sjukt. bästa vore om han försvann.

nja välja syskon vore bättre. föräldrar brukar vara snälla, morsan är snäll

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

föräldrar brukar vara snälla,

Tyvärr så är det rätt ofta inte så 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tyvärr så är det rätt ofta inte så 🙁

jorå. majoriteten tror jag är snälla. majoriteten människor är ju snälla. hade de flesta föräldrarna varit taskiga hade ju inget funkat

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]
Skola. Böcker. Artiklar. Föreläsningsvideos.
Träna o meditera.

[mad]
Vet inte vad mer jag ska ta mig till.
Fattas 1.

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] Fick min cello idag

[mad] DEN VAR TRASIG

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] åt semla idag
[love] lagade god mat idag
[mad] att det som är bäst med mina dagar är det jag äter
[mad] sov till kl 13, IGEN
[mad] har inget bra på datorn att se som jag inte redan har sett flera gånger
[mad] vill ha sommar och bra bok och park

SvaraCitera

[love] lyckats vända tillbaka dygnet lite.
[mad] just nu suger det mesta, mina dagar består av sova-skola-plugga-träna. sen börjar det om.

SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad] sjuk
[mad] vovve sjuk
[mad] kallt

[love]imorgon...

SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] ledig
[love] bra musik
[mad] förkyld

SvaraCitera