Aviseringar
Rensa alla

Dagens [love] och [mad]

latest comments

mynona

Hjärta Gott humör. 

Hjärta Fick mycket gjort på uppsatsen

Arg ... men inte så mycket jag hade tänkt, och det är verkligen inte mycket td kvar, jag måste faktiskt arbeta varenda ledig stund för att hinna klart i tid

Hjärta Jag tror faktiskt att jag kan hinna klart i tid, under förutsättning att jag verkligen arbetar när jag ska, och det tror jag att jag klarar av. 

SvaraCitera
mynona

Arg Har tänkt en del på min försvunna handske, ville ha cupcake men fick ingen

Hjärta tre magnum fick jag slutligen och utlovad dessert med vit choklad imorgon

SvaraCitera

Hjärta - Har mått rätt bra idag, trots trötthet. Träffat några intressanta personer, och haft bra "möten" på nätet i olika forum.
Hjärta - Fick ett telefonsamtal angående planerandet av gudstjänster. Äntligen känner jag att jag har blivit en resurs som andra räknar med.

Arg - bubblig mage, många toabesök.
Arg- Fortfarande för nere i svackan för att kunna ta tag i studierna. 

SvaraCitera
maxat

Arg För mycket problem som ska lösas på alldeles för kort tid.                                                           Arg Egoistiska as.                                                                                                                                              

Hjärta Min kamera har äntligen börjat leva igen, och just därför vet jag exakt vad jag ska göra ikväll. Azöööm.                                                                                        

SvaraCitera
Ämnesstartare

Arg Livet och alla dess motgångar

Arg Hjärteont

Arg Saknad

Arg Ensamhet

SvaraCitera
mynona

Hjärta Mycket gjort på uppsatsen. Lika mycket imorgon som idag så kan jag se slutet på den. 

Arg Helt känslolös dag, så jag kan inte klaga över något. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta Forumlekar 

SvaraCitera
kachin

dagens [löööve] ska träffa lite gamla vänner ikväll

dagens [mad] lite tråkigt o vara hemma

SvaraCitera
salmon

Hjärta - ljuset ute just nu
Arg - har ej gjort något av det jag borde göra

SvaraCitera

Hjärta - Spelat TS3 hela kvällen.

Arg - Ägnade hela eftermiddagen åt att städa badrummet. Inte jättemysigt, men det säger väl sig självt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:
Hjärta - Spelat TS3 hela kvällen.

Arg - Ägnade hela eftermiddagen åt att städa badrummet. Inte jättemysigt, men det säger väl sig självt.

TS3 tänker jag TeamSpeak3 men antar att du inte alls menar det? 😀
Hur kan det ta SÅ lång tid att städa det rummet? o.O

SvaraCitera

Xisco: TS3 tänker jag TeamSpeak3 men antar att du inte alls menar det? 😀

Äuhm, nej, The Sims 3 Rodnar Visste inte ens att TeamSpeak3 fanns Rodnar

Xisco: Hur kan det ta SÅ lång tid att städa det rummet? o.O

Jo, jag städade ganska ordentligt eftersom jag misstänker att vi fått mögel. Och alla kemikalierna behövde en stund på sig att verka. Dessutom gjorde jag jobbet ensam och tog en del välbehövliga pauser Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Äuhm, nej, The Sims 3 Rodnar Visste inte ens att TeamSpeak3 fanns Rodnar

Jo, jag städade ganska ordentligt eftersom jag misstänker att vi fått mögel. Och alla kemikalierna behövde en stund på sig att verka. Dessutom gjorde jag jobbet ensam och tog en del välbehövliga pauser Glad

Aha okej 😀
Det finns!

Ah okej, då kan det bara bra att leka extra duktig kanske 😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta Ska träffa en fin person
Hjärta Ledig
Arg Förkyld som ett as
Arg Mycket läxor
Hjärta Fin vårdag, fågelsång
Hjärta Bra dröm inatt

five squared: Hjärta - Spelat TS3 hela kvällen.

Glatt skålande

SvaraCitera
mynona

Hjärta marängtårta

Hjärta present

Hjärta lila orkidé

Hjärta har kallats geni

Arg blev inte att göra så mkt på uppsatsen, men de två och en halv sida som är kvar kan göras när som helst imorgon eller på söndag

SvaraCitera
latest comments