Gott humör.
Fick mycket gjort på uppsatsen
... men inte så mycket jag hade tänkt, och det är verkligen inte mycket td kvar, jag måste faktiskt arbeta varenda ledig stund för att hinna klart i tid
Jag tror faktiskt att jag kan hinna klart i tid, under förutsättning att jag verkligen arbetar när jag ska, och det tror jag att jag klarar av.
Har tänkt en del på min försvunna handske, ville ha cupcake men fick ingen
tre magnum fick jag slutligen och utlovad dessert med vit choklad imorgon
- Har mått rätt bra idag, trots trötthet. Träffat några intressanta personer, och haft bra "möten" på nätet i olika forum.
- Fick ett telefonsamtal angående planerandet av gudstjänster. Äntligen känner jag att jag har blivit en resurs som andra räknar med.
- bubblig mage, många toabesök.
- Fortfarande för nere i svackan för att kunna ta tag i studierna.
För mycket problem som ska lösas på alldeles för kort tid. Egoistiska as.
Min kamera har äntligen börjat leva igen, och just därför vet jag exakt vad jag ska göra ikväll. Azöööm.
Livet och alla dess motgångar
Hjärteont
Saknad
Ensamhet
Mycket gjort på uppsatsen. Lika mycket imorgon som idag så kan jag se slutet på den.
Helt känslolös dag, så jag kan inte klaga över något.
Forumlekar
dagens [löööve] ska träffa lite gamla vänner ikväll
dagens [mad] lite tråkigt o vara hemma
- ljuset ute just nu
- har ej gjort något av det jag borde göra
- Spelat TS3 hela kvällen.
- Ägnade hela eftermiddagen åt att städa badrummet. Inte jättemysigt, men det säger väl sig självt.
five squared:
- Spelat TS3 hela kvällen.- Ägnade hela eftermiddagen åt att städa badrummet. Inte jättemysigt, men det säger väl sig självt.
TS3 tänker jag TeamSpeak3 men antar att du inte alls menar det? 😀
Hur kan det ta SÅ lång tid att städa det rummet? o.O
Xisco: TS3 tänker jag TeamSpeak3 men antar att du inte alls menar det? 😀
Äuhm, nej, The Sims 3 Visste inte ens att TeamSpeak3 fanns
Xisco: Hur kan det ta SÅ lång tid att städa det rummet? o.O
Jo, jag städade ganska ordentligt eftersom jag misstänker att vi fått mögel. Och alla kemikalierna behövde en stund på sig att verka. Dessutom gjorde jag jobbet ensam och tog en del välbehövliga pauser
five squared:
Äuhm, nej, The Sims 3 Visste inte ens att TeamSpeak3 fannsJo, jag städade ganska ordentligt eftersom jag misstänker att vi fått mögel. Och alla kemikalierna behövde en stund på sig att verka. Dessutom gjorde jag jobbet ensam och tog en del välbehövliga pauser
Aha okej 😀
Det finns!
Ah okej, då kan det bara bra att leka extra duktig kanske 😀
Ska träffa en fin person
Ledig
Förkyld som ett as
Mycket läxor
Fin vårdag, fågelsång
Bra dröm inatt
five squared: Hjärta - Spelat TS3 hela kvällen.
marängtårta
present
lila orkidé
har kallats geni
blev inte att göra så mkt på uppsatsen, men de två och en halv sida som är kvar kan göras när som helst imorgon eller på söndag