Aviseringar
Rensa alla

Dagens outfit [bildtråd]

På tal om det. Alla som bars har sett mig på bild tror alltid att jag är längre än vad jag är.
Umare skulle bli förvånande om de såg att jag faktiskt är ganska kort.

SvaraCitera

penja:

157 cm

Trodde också att du var längre Rodnar

SvaraCitera
penja

Armagedon:

Trodde också att du var längre Rodnar

Mycket glad

Armagedon:
På tal om det. Alla som bars har sett mig på bild tror alltid att jag är längre än vad jag är.
Umare skulle bli förvånande om de såg att jag faktiskt är ganska kort.

Hur lång är du då?

SvaraCitera

penja:

Mycket glad

Hur lång är du då?

173. De flesta tror att jag är typ 180-190. Jämfört med det så är 173 ganska pluttigt.

SvaraCitera
penja

Armagedon:

173. De flesta tror att jag är typ 180-190. Jämfört med det så är 173 ganska pluttigt.

Jag kan aldrig avgöra om folk är korta eller långa, alla är ändå längre än mig liksom. Noterar ej hur mycket längre

SvaraCitera
Ice
 Ice

penja: Hur som helst, det är inte ett stort problem. Jag trivs för det mesta i min längd! 
157 allltså? Då är jag och Shakira lika långa/korta!

Japp.

SvaraCitera

penja:

Jag kan aldrig avgöra om folk är korta eller långa, alla är ändå längre än mig liksom. Noterar ej hur mycket längre

Men så är det inte speciellt lätt heller att avgöra utifrån bilder. Man har inte mycket att gå efter och att jämföra med. 

SvaraCitera
Hando

Armagedon: 173. De flesta tror att jag är typ 180-190

Whaat. Förvånad
Du är ju lika lång som mig även om du ser ut att vara 180+ på dina bilder.Tardig

SvaraCitera
Kudhos

Hando:

Whaat. Förvånad
Du är ju lika lång som mig även om du ser ut att vara 180+ på dina bilder.Tardig

Armagedon:

Det är nog för att Arma är en smal pöjk, är man smal så ser man längre ut 🙂 hade också trott hela tiden att du är typ 180+ 

SvaraCitera

Hando:

Whaat. Förvånad

Haha, jaså Mycket glad Men på bilder, ser du lång eller kort ut då?

Kudhos: Det är nog för att Arma är en smal pöjk, är man smal så ser man längre ut 🙂 hade också trott hela tiden att du är typ 180+

Ja, exakt! Haha. Att jag är smal kan säkert spela in till viss del.

SvaraCitera

penja:
Ännu en outfit, dagens! 
image_85.jpeg

dayum gurl, u fly as hell.

SvaraCitera
penja

silver judas:

dayum gurl, u fly as hell.

Wow thanks man 

SvaraCitera

mvh klänningsmaffian 4 ever (borde sova ist för detta)

WIN_20160902_00_43_53_Pro.jpg

SvaraCitera
penja

Vad tycker ni om skinnjackor i bikermodell? Är det snyggt? Hade ofta det förut, och har sett att det finns många i butikerna för tillfället. 

SvaraCitera

penja:
Vad tycker ni om skinnjackor i bikermodell? Är det snyggt? Hade ofta det förut, och har sett att det finns många i butikerna för tillfället. 

Tycker det är snyggt!

SvaraCitera