Crysilis:
Du liknar lite en som gick på min skola, ni har samma klädstil, lika frisyr osv...
Är nog inte du ändå, men ja du passar bra i kläderna dina!
Haha intressant.. blir lite nyfiken på vem denna människa är. Brukar inte höra att jag är lik ngn så ofta
Tack så mycket, gillar din stil också!!
019linnea:
Haha intressant.. blir lite nyfiken på vem denna människa är. Brukar inte höra att jag är lik ngn så oftaTack så mycket, gillar din stil också!!
Vill väl inte skriva namn, men ja, det är inte du iallafall, om du inte har en son på 6 år?
Tack! Bara en vanlig t-shirt dock =)
019linnea:
Blir väl gårdagens outfit, men skitsamma! Hade lårhöga stövlar också
gwen stacy från spider-man:
silver judas:
gwen stacy från spider-man:
Heyoooo
vi delar några features ändå, nice eftersom hon är så snygg
Delar med mig av förra kvällens/nattens outfit! Röd klänning, röda läppar och naglar + choker samt hoops
019linnea:
Delar med mig av förra kvällens/nattens outfit! Röd klänning, röda läppar och naglar + choker samt hoops
meh, all black ftw.
snyggsluk
------
ska fira min brors student på torsdag och sen lördag. behöver lista ut en nice outfit till det. har bestämt dock att skippa något vitt eftersom det känns lite som att utmana bruden på hennes bröllopsdag. lär ta en simpel outfit eller två på firandet
blir eventuellt utgång på fredagen. vill köra på röda läppar igen men det ska gå bra ihop med det man har på sig också.. överväger den blåa tighta klänningen eller vanlig svart v-ringad topp med kjol. hmpf
stabil & randig varsågoda