applekakanshaj2:
schnitzlig*
Schnitzel?
penja:
Kom att tänka på denna tråd när jag såg denna bild på min jävla röv
Wow, snyggt!
penja:
Kom att tänka på denna tråd när jag såg denna bild på min jävla rövhttps://static.ungdomar.se/users/226172/forum/image_0.pn g" />
Antar att du tränar något som heter power-yoga (eller något likande) regelbundet? Imponerande skills, kan själv bemästra ett par yogaposer men inte den du gör.
applekakanshaj2:
Daim penja
Armagedon:
Schnitzel?
Wow, snyggt!
vet inte om ni ger komplimanger för yogan eller mitt ass lol, men tack ändå!
Rqus:
Antar att du tränar något som heter power-yoga (eller något likande) regelbundet? Imponerande skills, kan själv bemästra ett par yogaposer men inte den du gör.
Tränar än så länge bara yoga hemma, någon gång ska jag våga mig iväg på ett pass tillsammans med andra. Tycker dock inte att denna är sådär superhäftig (skryt, skryt) men min rumpa såg biffig ut här haha... Tanken är att utifrån denna pose sedan lyckas gå ner i "the wheel" eller "brygga".
penja:
vet inte om ni ger komplimanger för yogan eller mitt ass lol, men tack ändå!
Både och antar jag
penja:
vet inte om ni ger komplimanger för yogan eller mitt ass lol, men tack ändå! .
Det ena utesluter inte det andra
penja: Kom att tänka på denna tråd när jag såg denna bild på min jävla röv
så snygg och stark pose!!!!
penja:
Åh tack!!
fotografera hela processen ända(ha, no pUN INTENDED) till du kan stå på tummarna och med raka armar och ben!
Dendärsnyggakillen: 6 Mar 2016, 20:58
The men have arrived!
Hamna här av konstig anledning, vilket var asbra! roligaste jag sett på hela dan omg
det roligaste var doch att i början måste man klicka i en "jag förstår och vill fortsätta" knapp, då innehållet kunde "vara olämpligt"
Denna tråd får inte dö.
Never, ingen får se min stora feta röv.