Aviseringar
Rensa alla

Dagens tips!


Ämnesstartare

Knarko:

Lite för länge för att ha gått ner såhär lite tycker jag men hellre gå ner långsamt än rasa i vikt ;D
sen slutet av april
ne inget direkt mål men 80kg vore nog rätt lagom beroende på om jag börjar gymma mer på allvar under/efter sommaren eller ej.

nä, isf är det ju ej så mycket, men det är ju någonting iaf!!

men om du ligger på 80 är du ju fortfarande överviktig.
vore det inte bättre att försöka komma ner till typ 70? då skulle du ligga på normalvikt
du kan ju lägga upp delmål osv så blir det säkert mer motiverande!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men om du ligger på 80 är du ju fortfarande överviktig.
vore det inte bättre att försöka komma ner till typ 70?

ja det är fortfarande övervikt enligt den sketna BMI'n ja 😛
men att gå ner 25kg sammanlagt låter lite way too much att göra innan man börjar lägga upp mål/delmål ;D jag går ner helt enkelt och ser var jag hamnar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

men att gå ner 25kg sammanlagt låter lite way too much att göra innan man börjar lägga upp mål/delmål ;D jag går ner helt enkelt och ser var jag hamnar 😛

vadå "innan"
är ju nu du ska läga upp delmål isf[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

jag går ner helt enkelt och ser var jag hamnar 😛

ingen bra strategi om du inte har stenhård pli på dig själv![no-no]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ingen bra strategi om du inte har stenhård pli på dig själv![no-no]

som sagt
går hellre ner sakta och säkert än snabbt och rasar eller snabbt och fastnar mitt i ;D


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad innebär att vara fjortis för dig?

ansvarslös tror jag. och relativt fri. inte hindrad av några regler som man i olika hög grad anammar desto äldre man blir ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

ansvarslös tror jag. och relativt fri. inte hindrad av några regler som man i olika hög grad anammar desto äldre man blir ^^

aha, isf förstår jag mer vad du menar, tänkte på fjortisar mer som skrikiga saker som tigger cigaretter av förbipasserande[crazy]


   
SvaraCitera