Aviseringar
Rensa alla

Dagens ungdom

Ämnesstartare

Han_som_missa:

Jag färstår din situation mkt väl faktiskt. Men är du helt säker på att du själv kan ha en vettig diskussion över något som du har väldigt starka åsikter om, där du är helt övertygad om att just du har rätt.

Nej det är jag inte, det vorre direkt hycklade att vara helt övertygad om att jag själv är perfekt [crazy] men jag är rätt självkritisk så jag är på god väg att bli helt nöjd med mig själv !

SvaraCitera

Wanking BC:

det vorre direkt hycklade att vara helt övertygad om att jag själv är perfekt

Var inte riktigt det jag menade,[crazy]. Mera att man var helt övertygad om att ens egna åsikter var dem ända rätta[smile].

Wanking BC:

men jag är rätt självkritisk så jag är på god väg att bli helt nöjd med mig själv !

Thats the way[y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Var inte riktigt det jag menade,. Mera att man var helt övertygad om att ens egna åsikter var dem ända rätta.

Det är väl i princip samma sak?

SvaraCitera

Wanking BC:

Det är väl i princip samma sak?

Kanske, men det finns ju mer än bara ens egna åsikter som gör en till den person man vill. Å sen är det väl i princip omöjligt att ha den inställningen om alla sina åsikter?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Kanske, men det finns ju mer än bara ens egna åsikter som gör en till den person man vill. Å sen är det väl i princip omöjligt att ha den inställningen om alla sina åsikter?

sant

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera